Detail kurzu

BUDOVANIE A MANAŽMENT VZŤAHOV SO ZÁKAZNÍKMI (CRM)

ROMAN RESEARCH, s.r.o.

Popis kurzu

Vyvážené vzťahy so zákazníkmi a profesionálny zákaznícky servis vytvára podmienky pre užšiu spoluprácu so zákazníkmi, zlepšuje komunikáciu medzi dodávateľom a odberateľom (B2B), vytvára predpoklady pre efektívne sledovanie predaja a poskytovaných služieb, vytvára efektívnu spätnú väzbu od zákazníkov, znižuje počet reklamácií a v konečnom dôsledku zjednodušuje vašu každodennú prácu a znižuje náklady vašej firmy.

Obsah kurzu

PRIHLÁSTE SA EŠTE DNES ON-LINE NA WWW.ROMANRESE­ARCH.SK! PRIHLÁSIŤ SA NA TENTO KURZ SO VŠETKÝMI RIADNE VYPLNENÝMI ÚDAJMI VAŠEJ SPOLOČNOSTI JE POTREBNÉ PRIAMO NA NAŠOM WEBE WWW.ROMANRESE­ARCH.SK!

Tento modul je zameraný na zákaznicky orientovanú firemnú kultúru. CRM spolu so zákazníckym servisom je zameraný na jednoduchý a efektívny obojstranný informačný tok a komunikáciu so zákazníkom a na personalizáciu vzťahu zákazník-dodávateľ.

  • dôsledná znalosť vlastnej firmy a produktov
  • prezentácia firmy pred zákazníkmi a pred audítormi (zákaznícke audity)
  • manažment rozvoja kľúčových zákazníkov
  • budovanie silných vzťahov s kľúčovými zákazníkmi
  • hodnotenie atraktivity a potenciálu zákazníkov
  • hodnotenie portfólia zákazníkov a hodnotenie kontraktov
  • pravidlá úspešného CRM
  • plánovanie a prognózovanie predaja (odbytu) a CRM
  • zákaznícke tímy, členovia zákazníckych tímov z jednotlivých úsekov, ich koordinácia
  • prípadová štúdia – aplikácia CRM v podmienkach vysielajúcej firmy

Kľúčové oblasti: crm, customer relationship management, customer service, manažment vzťahov so zákazníkmi, zákaznícky servis, školenie komunikácia so zákazníkom, crm školenie, key account management, obchodné vyjednávanie, obchodné rokovanie a vyjednávanie, predajné zručnosti, obchodné zručnosti kurz, obchodné rokovanie, obchodné vyjednávanie, vyjednávanie o cene, vyjednávacie taktiky

Viac na www.romanresearch.sk!

Cieľová skupina

  • vedúcich odddelenia starostlivosti o zákazníkov
  • vedúcich obchodných a marketingových úsekov
  • vedúcich servisných tímov
  • zákaznícke tímy a ich členovia
  • oddelenia starostlivosti o zákazníkov
  • vedúcich helpdeskov a call centier
  • pracovníci oddelení starostlivosti o zákazníka
  • pracovníci business tímov
  • pracovníci, ktorí riešia reklamácie
  • pracovníci zákazkovej logistiky
  • pracovníci obchodu, predaja a marketingu
Poznámka k cene

370 € za 2 dňový kurz, strava 50 €, ubytovanie 65 €/noc/sám, 42 €/noc/na dvojke, po 4.10. 2017 školné 400 €

Hodnotenie




Organizátor