Detail kurzu
BUDOVANIE A MANAŽMENT VZŤAHOV SO ZÁKAZNÍKMI (CRM)
ROMAN RESEARCH, s.r.o.
Popis kurzu
Vyvážené vzťahy so zákazníkmi a profesionálny zákaznícky servis vytvára podmienky pre užšiu spoluprácu so zákazníkmi, zlepšuje komunikáciu medzi dodávateľom a odberateľom (B2B), vytvára predpoklady pre efektívne sledovanie predaja a poskytovaných služieb, vytvára efektívnu spätnú väzbu od zákazníkov, znižuje počet reklamácií a v konečnom dôsledku zjednodušuje vašu každodennú prácu a znižuje náklady vašej firmy.
Obsah kurzu
PRIHLÁSTE SA EŠTE DNES ON-LINE NA WWW.ROMANRESEARCH.SK! PRIHLÁSIŤ SA NA TENTO KURZ SO VŠETKÝMI RIADNE VYPLNENÝMI ÚDAJMI VAŠEJ SPOLOČNOSTI JE POTREBNÉ PRIAMO NA NAŠOM WEBE WWW.ROMANRESEARCH.SK!
Tento modul je zameraný na zákaznicky orientovanú firemnú kultúru. CRM spolu so zákazníckym servisom je zameraný na jednoduchý a efektívny obojstranný informačný tok a komunikáciu so zákazníkom a na personalizáciu vzťahu zákazník-dodávateľ.
- dôsledná znalosť vlastnej firmy a produktov
- prezentácia firmy pred zákazníkmi a pred audítormi (zákaznícke audity)
- manažment rozvoja kľúčových zákazníkov
- budovanie silných vzťahov s kľúčovými zákazníkmi
- hodnotenie atraktivity a potenciálu zákazníkov
- hodnotenie portfólia zákazníkov a hodnotenie kontraktov
- pravidlá úspešného CRM
- plánovanie a prognózovanie predaja (odbytu) a CRM
- zákaznícke tímy, členovia zákazníckych tímov z jednotlivých úsekov, ich koordinácia
- prípadová štúdia – aplikácia CRM v podmienkach vysielajúcej firmy
Kľúčové oblasti: crm, customer relationship management, customer service, manažment vzťahov so zákazníkmi, zákaznícky servis, školenie komunikácia so zákazníkom, crm školenie, key account management, obchodné vyjednávanie, obchodné rokovanie a vyjednávanie, predajné zručnosti, obchodné zručnosti kurz, obchodné rokovanie, obchodné vyjednávanie, vyjednávanie o cene, vyjednávacie taktiky
Viac na www.romanresearch.sk!
Cieľová skupina
- vedúcich odddelenia starostlivosti o zákazníkov
- vedúcich obchodných a marketingových úsekov
- vedúcich servisných tímov
- zákaznícke tímy a ich členovia
- oddelenia starostlivosti o zákazníkov
- vedúcich helpdeskov a call centier
- pracovníci oddelení starostlivosti o zákazníka
- pracovníci business tímov
- pracovníci, ktorí riešia reklamácie
- pracovníci zákazkovej logistiky
- pracovníci obchodu, predaja a marketingu
370 € za 2 dňový kurz, strava 50 €, ubytovanie 65 €/noc/sám, 42 €/noc/na dvojke, po 4.10. 2017 školné 400 €
Hodnotenie
Organizátor

Podobné kurzy
podľa názvu a lokality