Detail kurzu
Event marketing
eventive, s. r. o .
Popis kurzu
Cieľom tréningu je poskytnúť informácie zamerané na hlavné princípy a pravidlá prípravy a realizácie úspešnej event marketingovej aktivity. Pochopiť, aký význam má event marketing v celkovej marketingovej stratégii spoločnosti a naučiť sa voliť vhodné eventy pre konkrétnu marketingovú stratégiu (resp. komunikačnú stratégiu). Účastníci spoznajú rôzne techniky a nástroje. Súčasťou tréningu sú praktické cvičenia a práca v skupinách.
Obsah kurzu
Čo rozumieme pod pojmom event marketing
- Dôvody rastúceho významu event marketingu
- Definovanie pojmu event marketing
- Význam event marketingu ako súčasti integrovaného komunikačného mixu
- Základná typológia event marketingových aktivít
- Event marketing vs. Event management
Proces plánovania a tvorba event marketingovej stratégie
- Stanovenie cieľov event marketingu
- Identifikovanie východiskových podmienok a definovanie cieľových skupín pre event marketing
- Plánovanie a tvorba event marketingovej stratégie, situačná analýza
- Voľba eventu
- Plánovanie zdrojov, stanovenie rozpočtu
- Integrácia eventu do komunikačného mixu, medializácia eventu
- Event marketing z pohľadu správania sa zákazníka
Event controlling
- Význam kontroly pri príprave a realizácii event marketingových aktivít
- Metódy event marketingovej kontroly
- Následné aktivity po realizácii eventu
Cieľová skupina
- marketingoví manažéri
- PR manažéri
- projektoví manažéri
- asistentky/asistenti zodpovední za firemné akcie (eventy)
Cena tréningu zahŕňa pracovný materiál (hand-out) a 2x coffee break. Pri účasti viac osôb z jednej firmy je cena pre ďalšiu osobu 95 eur.
Hodnotenie
Organizátor

Podobné kurzy
podľa názvu a lokality