Detail kurzu

Raketový Copywriting II. - praktické a kreatívne cvičenia, tvorba rôznorodých textov v marketingu

IT LEARNING SLOVAKIA, s.r.o.

Popis kurzu

Kurz raketový Copywriting II. je určený pre záujemcov, ktorí si chcú precvičiť spolu s lektorom otextovanie viacerých reklamných formátov. Navyše, získate rady na mieru od skúseného experta, ako vaše texty vylepšiť ešte viac. Kurz prebieha v príjemnej atmosfére, v ktorej sa všetci učia spoločne na vlastných textoch a chybách, diskutujú s lektorom a inšpirujú sa navzájom. Čo sa naučíte: Celý kurz je orientovaný veľmi prakticky. Na kurze sa v úvode zopakujú základné princípy z predchádzajúcich kurzov Copywritingu a následne už budete vypracovávať 20 praktických a kreatívnych cvičení zameraných na textáciu rôznorodých reklamných formátov (FB reklama, PPC reklama, popis produktu, text na web, nadpis kampane, názov firmy, slogan, nadpis PR článku, banner…). Vopred pripravené kreatívne príklady sa budú vypracovávať individuálne aj spoločne. Vítané sú aj vaše vlastné príklady a diskusia. Príďte si na kurz precvičiť moderné písanie a to všetko spolu s odborným lektorom. Pre koho je kurz určený: Tento praktický kurz Copywritingu je určený pre tých, ktorí spravujú alebo budú spravovať webové stránky, tvoriť ich, písať texty na web stránky, či popisovať produkty na internetové obchody. Tiež je pre tých, ktorí budú tvoriť a písať reklamu, marketingové texty, slogany, nadpisy, prípade spolupracovať s grafikom zodpovedným za vizuálnu časť reklamy. Na jeho úspešné absolvovanie sa od absolventov vyžadujú znalosti aspoň na úrovni kurzu Copywriting I. alebo ideálne jeho absolvovanie.

Obsah kurzu

Opakovanie

  • aktívny vs. pasívny marketing 
  • reklamné modely
  • nadpisy
  • motivácia a stimulácia
  • popis produktu 
  • branding 

 

Prínos, nie vlastnosti 

  • tvorba a praktické zadanie
  • spoločné vypracovanie
  • vyhodnotenie a kontrola

 

FB reklama 

  • tvorba a praktické zadanie
  • spoločné vypracovanie
  • vyhodnotenie a kontrola

 

Tvorba a návrh PPC reklamy

  • analýza konkurencie
  • štýl písania
  • tvorba a praktické zadanie
  • spoločné vypracovanie
  • vyhodnotenie a kontrola

 

Copywriting na webstránke

  • tvorba a praktické zadanie
  • spoločné vypracovanie
  • vyhodnotenie a kontrola

 

Koncept kampane

  • tvorba a praktické zadanie
  • spoločné vypracovanie
  • vyhodnotenie a kontrola

 

Pre koho píšete

  • tvorba a praktické zadanie
  • spoločné vypracovanie
  • vyhodnotenie a kontrola

 

Najčastejšie chyby

  • tvorba a praktické zadanie
  • spoločné vypracovanie
  • vyhodnotenie a kontrola

 

Rytmika a aktívne písanie

  • tvorba a praktické zadanie
  • spoločné vypracovanie
  • vyhodnotenie a kontrola

 

Kreatívny nadpis

  • tvorba a praktické zadanie
  • spoločné vypracovanie
  • vyhodnotenie a kontrola

 

Rôzny tone of voice 

  • tvorba a praktické zadanie
  • spoločné vypracovanie
  • vyhodnotenie a kontrola

 

Konkrétnosť 

  • tvorba a praktické zadanie
  • spoločné vypracovanie
  • vyhodnotenie a kontrola

 

Dajte ľuďom dôvod

  • tvorba a praktické zadanie
  • spoločné vypracovanie
  • vyhodnotenie a kontrola

 

Stimulácia 

  • tvorba a praktické zadanie
  • spoločné vypracovanie
  • vyhodnotenie a kontrola

 

Popis produktu

  • tvorba a praktické zadanie
  • spoločné vypracovanie
  • vyhodnotenie a kontrola

 

Téma PR článku

  • tvorba a praktické zadanie
  • spoločné vypracovanie
  • vyhodnotenie a kontrola

 

Názov firmy 

  • tvorba a praktické zadanie
  • spoločné vypracovanie
  • vyhodnotenie a kontrola

 

 

AIDA vs. PASO 

  • tvorba a praktické zadanie
  • spoločné vypracovanie
  • vyhodnotenie a kontrola

 

Slogan firmy 

  • tvorba a praktické zadanie
  • spoločné vypracovanie
  • vyhodnotenie a kontrola

 

Príklady na základe účastníkov kurzu
Diskusia

 

Cieľová skupina

mierne pokročilý
Hodnotenie




Organizátor



Ďalšie termíny kurzu
Termín Cena Miesto konania Zarezervovať