Detail kurzu
Raketový Copywriting IV. - pokročilé techniky vymýšľania a kreativity, dokonalé kampane, vizuály a spoty
IT LEARNING SLOVAKIA, s.r.o.
Popis kurzu
Copywriting nie je len o písaní nadpisov alebo textov na web. Dobrý copywriter je zároveň aj kreatívec, ktorý dokáže vytvoriť pútavý koncept kampane, vizuál, či spot. Podľa výskumov kreativita dokáže zvýšiť ziskovosť kampane až 4-násobne. A ak si myslíte, že na kreativitu nemáte vlohy, žiadny strach. Dá sa naučiť rovnako ako matematika. Má svoje princípy, techniky a postupy, ktoré vám jednoducho a prakticky vysvetlí náš skúsený lektor s desiatkami kreatívnych ocenení za reklamu. Staňte sa aj vy špičkovým kreatívcom, rozšírte svoje portfólio služieb a posuňte sa ako copywriter na úplne nový level.
Čo sa naučíte:
V tomto kurze sa naučíte, ako nájsť silný insight a vymyslieť koncept kampane.
Aké sú princípy procesu vymýšľania reklamy, tvorby vizuálov aj storytellingu vo videospotoch. Spoznáte desiatky kreatívnych techník, ktoré môžete využívať v praxi a dlhodobo variovať. Ukážeme si tiež efektívne princípy brainstormingu a množstvo inšpirácií, ako môže vyzerať kreativita v rôznych reklamných formátoch (kampaň, PR, web, obalový dizajn, influencer marketing atď.)
Pre koho je kurz určený:
Pred kurzom sa odporúča absolvovať kurz Raketový copywriting I. alebo ovládať znalosti na jeho úrovni. Kurz je určený pre junior a mid copywriterov, kreatívcov, stratégov, grafikov a social media managerov z reklamných agentúr/freelance, ale aj brand manažérov, ktorí spolupracujú s agentúrami a chcú vedieť vyhodnotiť ich kreatívne návrhy.
Obsah kurzu
Úvod do kreativity
- Čo je to kreativita
- Prečo je dôležitá kreativita v marketingu
- Efektivita kreativity
Ako sa vymýšľa kampaň
- Čo je to kampaň
- Typy kampaní
- Čo je to insight
- Jednorazovka vs. dlhodobý koncept
- Brief
- Rešerš
- Stratégia
- Kreatívny proces
- Kde hľadať inšpirácie a insighty
- Praktický príklad
- Kreatívny blok
Kreatívne techniky
- Mashup
- Kultúrny insight
- Trend
- Antitrend
- Metafora
- Analógia
- Celebrita
- Pesnička
- Ohýbanie zvuku
- Personalizácia
- Depersonalizácia
- Challenge
- Fonetická podobnosť
- Edukačná téma
- Špecifický charakter
- Legenda
- Aktivita
- Čo keby
- Rekonštrukcia príbehu
- Poukázať na problém
- Riešenie problému
- Príbeh okolo produktu
- Fiktívny produkt
- Komunikačný produkt
- Dôsledok
- Čo to nie je
- Výmena rolí
- Reklamné klišé
- Paradox
- Hyperbola
Ako sa vymýšľa reklamný spot
- Storytelling
- Štruktúra príbehu
- Výber produkcie a režiséra
- Online vs. TV spot
- Animovaný vs. hraný spot
- Čo s malým budgetom
- Čo je dobré vedieť o točení spotu
- Hudba
- Ukážky a inšpirácie
- Dĺžka a formát spotu
Ako sa vymýšľa vizuál
- Fotenie a výber fotografa
- Skica
- Ggrafické štýly
- Inšpirácie a ukážky
- Brandové vs. produktové
- Veľkosť vizuálu
Ukážky kreativity
- V kampaniach
- Na webe
- V direct mailoch
- V banneroch
- V PR
- Na sociálnych sieťach
- V OOH
- V influencer marketingu
- V predaji
- V obalovom dizajne
Inšpirácie a rozvoj kreativity
- Reklamné súťaže
- Kde sa inšpirovať
- Prepis scenárov
- Kde tvoriť
- Produktivita kreatívca
Kreatívne trendy v marketingu
Zhrnutie a diskusia
Hodnotenie
Organizátor
Ďalšie termíny kurzu
Podobné kurzy
podľa názvu a lokality