Detail kurzu

Raketový Copywriting IV. - pokročilé techniky vymýšľania a kreativity, dokonalé kampane, vizuály a spoty

IT LEARNING SLOVAKIA, s.r.o.

Popis kurzu

Copywriting nie je len o písaní nadpisov alebo textov na web. Dobrý copywriter je zároveň aj kreatívec, ktorý dokáže vytvoriť pútavý koncept kampane, vizuál, či spot. Podľa výskumov kreativita dokáže zvýšiť ziskovosť kampane až 4-násobne. A ak si myslíte, že na kreativitu nemáte vlohy, žiadny strach. Dá sa naučiť rovnako ako matematika. Má svoje princípy, techniky a postupy, ktoré vám jednoducho a prakticky vysvetlí náš skúsený lektor s desiatkami kreatívnych ocenení za reklamu. Staňte sa aj vy špičkovým kreatívcom, rozšírte svoje portfólio služieb a posuňte sa ako copywriter na úplne nový level. Čo sa naučíte: V tomto kurze sa naučíte, ako nájsť silný insight a vymyslieť koncept kampane. Aké sú princípy procesu vymýšľania reklamy, tvorby vizuálov aj storytellingu vo videospotoch. Spoznáte desiatky kreatívnych techník, ktoré môžete využívať v praxi a dlhodobo variovať. Ukážeme si tiež efektívne princípy brainstormingu a množstvo inšpirácií, ako môže vyzerať kreativita v rôznych reklamných formátoch (kampaň, PR, web, obalový dizajn, influencer marketing atď.) Pre koho je kurz určený: Pred kurzom sa odporúča absolvovať kurz Raketový copywriting I. alebo ovládať znalosti na jeho úrovni. Kurz je určený pre junior a mid copywriterov, kreatívcov, stratégov, grafikov a social media managerov z reklamných agentúr/freelance, ale aj brand manažérov, ktorí spolupracujú s agentúrami a chcú vedieť vyhodnotiť ich kreatívne návrhy.

Obsah kurzu

Úvod do kreativity 

  • Čo je to kreativita 
  • Prečo je dôležitá kreativita v marketingu
  • Efektivita kreativity

Ako sa vymýšľa kampaň 

  • Čo je to kampaň
  • Typy kampaní
  • Čo je to insight
  • Jednorazovka vs. dlhodobý koncept
  • Brief
  • Rešerš
  • Stratégia
  • Kreatívny proces 
  • Kde hľadať inšpirácie a insighty
  • Praktický príklad
  • Kreatívny blok

Kreatívne techniky

  • Mashup
  • Kultúrny insight
  • Trend
  • Antitrend
  • Metafora
  • Analógia
  • Celebrita 
  • Pesnička
  • Ohýbanie zvuku 
  • Personalizácia 
  • Depersonalizácia 
  • Challenge
  • Fonetická podobnosť
  • Edukačná téma
  • Špecifický charakter
  • Legenda
  • Aktivita
  • Čo keby
  • Rekonštrukcia príbehu
  • Poukázať na problém
  • Riešenie problému
  • Príbeh okolo produktu
  • Fiktívny produkt 
  • Komunikačný produkt
  • Dôsledok
  • Čo to nie je
  • Výmena rolí
  • Reklamné klišé
  • Paradox
  • Hyperbola

Ako sa vymýšľa reklamný spot 

  • Storytelling
  • Štruktúra príbehu
  • Výber produkcie a režiséra
  • Online vs. TV spot
  • Animovaný vs. hraný spot
  • Čo s malým budgetom
  • Čo je dobré vedieť o točení spotu
  • Hudba 
  • Ukážky a inšpirácie
  • Dĺžka a formát spotu

Ako sa vymýšľa vizuál

  • Fotenie a výber fotografa
  • Skica
  • Ggrafické štýly
  • Inšpirácie a ukážky
  • Brandové vs. produktové
  • Veľkosť vizuálu

Ukážky kreativity

  • V kampaniach
  • Na webe
  • V direct mailoch
  • V banneroch
  • V PR
  • Na sociálnych sieťach
  • V OOH
  • V influencer marketingu
  • V predaji
  • V obalovom dizajne

Inšpirácie a rozvoj kreativity

  • Reklamné súťaže
  • Kde sa inšpirovať
  • Prepis scenárov 
  • Kde tvoriť
  • Produktivita kreatívca

Kreatívne trendy v marketingu
Zhrnutie a diskusia

 

Hodnotenie




Organizátor



Ďalšie termíny kurzu
Termín Cena Miesto konania Zarezervovať