Detail kurzu
Efektívny YouTube marketing I. - zakladáme a spravujeme kanál, stratégia a úvod do platenej reklamy
IT LEARNING SLOVAKIA, s.r.o.
Popis kurzu
Kto by nepoznal YouTube – druhá najnavštevovanejšia stránka na svete. Ľudia milujú videá a na YouTube trávia hodiny a hodiny svojho času. Dovoľte vašej firme alebo značke prihovárať sa miliónom ľudí práve cez YouTube. Založte si Youtube kanál a zdieľajte svoje videá, predávajte, alebo len oslovujte ľudí pomocou reklám. Či ste malý podnikateľ, alebo veľká firma, či práve začínate, alebo máte za sebou roky podnikania – teraz je ten najlepší čas, aby ste s YouTube marketingom začali.
Kurz YouTube Marketing I. je určený pre začiatočníkov v oblasti YouTube marketingu. Jeho obsah je vhodný aj pre mierne pokročilých, ktorí už majú svoj YouTube kanál alebo spravujú firemný YouTube kanál a chcú ho posunúť na vyššiu úroveň.
Na kurze sa dozviete nielen to, ako môžete YouTube najlepšie využívať pri svojom podnikaní, ale spoločne s lektorom prejdete tiež prvé kroky, ktoré potrebujete urobiť, aby ste svoj kanál rýchle a úspešne naštartovali. Uvidíte krok po kroku, ako si správne založiť a nastaviť YouTube kanál tak, aby ste ho mali perfektne pripravený na rozbeh a podporu svojich myšlienok.
Pozrieme sa spolu na streamovacie služby, prediskutujeme si stratégie kanála a videí, povieme si aj ako začať zarábať s YouTubom a tiež, čo vedie dnes ľudí stať sa a byť youtubermi. Určite neobídeme tému ako a v čom tvoriť videá a ukážeme si aj editory na nástroje na tvorbu animovaných videí. Aktivujeme si spolu váš YouTube kanál a krok po kroku ho dôkladne nastavíme. Spolu si pridáme video na YouTube a nastavíme ho tak, aby ho čo najviac sledovateľov našlo a zhliadlo.
Tipy a triky, ktoré pre úspech potrebujete poznať, sú výsledkom dlhoročnej praxe lektora a ten sa s vami o ne s radosťou podelí. Neobídeme ani YouTube Studio, či úvod do analytiky a štatistiky... Toto všetko za jeden deň.
Na záver kurzu si spoločne prejdete aj to, ako prepojiť YouTube kanál a reklamy Google Ads a uvidíte v praxi, ako sa môže vaše video z kanála pár kliknutiami zmeniť na reklamu, ktorá sa bude sama šíriť svetom a doslova za pár centov za kliknutie získavať nové publikum, či zákazníkov. Povieme si viac tiež k cieleniu reklamy. V prípade, že si budete chcieť spolu s lektorom vytvoriť na kurze video reklamu, je nutné mať pred kurzom nastavený a funkčný účet Google Ads.
Využite naplno silu YouTube, podporujte svoju značku, predávajte svoje produkty, budujte povedomie vďaka možnostiam, ktoré YouTube ponúka.
Obsah kurzu
Úvod do videa a streamovacie služby- streamovacie služieby
- publikum alebo predaj obsahu/videí
- prepájanie videí cez rámčeky
- cieľové skupiny
- prečo chodia ľudia na YouTube
- ako YouTube odporúča videá
- sociálna služba – áno, či nie?
- formáty videa
- aké použiť stratégie
- ako sa pripraviť pred zakladaním kanála
- čo je dobre vedieť
- kto sú to odberatelia
- bizniskanál vs. súkromný profil
- stratégie a možnosti
- linky do popisu videa
- partnerský program YouTube a možnosti
- kto je to ten youtuber
- čo vedie ľudí k tomu, aby sa stali youtubermi
- čo je to monetizácia
- ako sa registrovať a kedy môžem zarábať
- na čom môžem zarábať a formáty príjmu
- spôsoby a možnosti nahrávania
- čo potrebujem pre tvorbu videa
- ukážka strihania videa alebo pomocou čoho vytvárame video
- reálne video vs. animované video
- tvorba animovaných videí a ideálny program
- programy na strih a postprodukciu
- tvorba animovaných videí
- ako sa pripraviť pred nahrávaním / tvorbou videa
- bezplatné audio/hudobné podklady do mojich videí
- ako sa aktivuje kanál
- základné nastavenia
- nastavenie grafiky a popis kanála
- nastavenie kanála a jeho vyhľadávanie
- ako sa ľudia dozvedia o vašom videu – YouTube ho odporučí?
- session watch time alebo dôležitý factor
- otázka s jasnou odpoveďou v nadpise videa
- provokatívna miniatúra
- odkazy na video na internete
- lajky a dislajky nad video
- ako pridať video
- živé vysielanie
- ako využiť čas pri pridávaní videa
- popis videa a tagy
- časové odkazy vo videu
- zaradenie videa
- výber vhodnej miniatúry
- vlastný štýl miniatúr a brandovanie v miniatúrach
- video pre deti
- komentáre pod videom a sumár lajkov
- záverečná obrazovka a predaj vo videu
- viditeľnosť videa
- ako nastaviť súkromie
- ako používať YouTube na zbierku mojich súkromných videí
- harmonogram premiéry
- uloženie videa
- zoznam mojich videí
- úprava hotového videa
- zdieľanie videa
- analýza a štatistika úspešnosti
- správa a život mojeho videa
- komentáre pod videom a označovanie komentárov
- titulkovanie videí a dosah na zahraničné trhy
- čo nám telka nepovie
- ako sa dozviem informácie o videu
- čo je pre mňa podstatné
- prehľad, dosah, zapojenie a publikum
- základná analýza a zbieranie ponaučení
- ako sa ľudia dozvedeli o mojom videu
- typy a formát reklám
- preskočiteľné reklamy
- nepreskočiteľné reklamy
- formáty a možnosti
- kde sa budú reklamy zobrazovať
- čo budem potrebovať, aby som si zaplatil za sledovanie môjho videa – reklamy
- rozdiel medzi reklamou a bežným video
- kliknutie z reklamy na moju web stránku
- prepojenie účtov YouTube a Google Ads
- praktická ukážka tvorby YouTube reklamy
- výber videa
- zamyslenie sa nad publikom a možnosťou cielenia
- nastavenie rozpočtu
- nastavenie publika
- cenotvorba
- spustenie videoreklamy
Cieľová skupina
začiatočníkHodnotenie
Organizátor
Podobné kurzy
podľa názvu a lokality