Detail kurzu

LinkedIn marketing - moderná komunikácia v modernej firme, stratégie a budovanie dobrého mena v B2B marketingu

IT LEARNING SLOVAKIA, s.r.o.

Popis kurzu

Facebook a Instagram. Tam všade ste so svojou firmou alebo značkou aktívni a máte vybudovanú stratégiu, ktorá funguje. Ale na LinkedIn sporadicky publikujete inzerát z pracovného portálu, keď hľadáte šikovného človeka do tímu. Stratená príležitosť, ktorú však môžete ľahko zmeniť. LinkedIn sme dlho poznali ako sociálnu sieť, kde sme mohli získať novú prácu prostredníctvom inzerátov. Dnes je to pravda už len čiastočne. LinkedIn je po novom platforma, kde môžete získať relevantné kontakty, zdieľať svoje pracovnú úspechy a skúsenosti, byť vizibilní a budovať si meno. Či už sebe alebo svojej značke. Na kurze LinkedIn marketing - moderná komunikácia v modernej firme, stratégie a budovanie dobrého mena v B2B marketingu sa dozviete, ako pracovať s firemným kontom na LinkedIne tak, aby ste si vybudovali meno v odbore, v ktorom pôsobíte, nadviazali kontakty so správnymi ľuďmi, pochválili sa svojimi úspechmi, vďaka čomu sa vám budú ľahšie nadväzovať nové partnerstvá a spolupráce či obsadzovať voľné pracovné pozície. Ukážeme si, ako takticky pristupovať k obsahovej stratégii, čo patrí na LinkedIn a čo si radšej nechať na Facebook a Instagram. Pozrieme sa na to, ako na LinkedIn komunikujú úspešné firmy a prečo do komunikácie zapojiť aj zamestnancov. Takisto si ukážeme, čo nám hovoria štatistiky a dopomôcť organickému dosahu. Predpokladom úspešného absolvovania kurzu je mať osobný profil na Instagrame (pod svojím menom).

Obsah kurzu

Úvod do LinkedIn 

  • Čo je to LinkedIn?
  • Akí ľudia chodia najčastejšie na LinkedIn?
  • Za akým účel sem chodia?
  • Štatistiky a čísla

Rozdiel medzi firemnou a osobnou stránkou

  • Vizuálna stránka
  • Obsahová stránka

Vytvorenie firemnej stránky

  • Založenie profilu cez váš osobný profil
  • Typ stránky
  • Základné vyplnenie profilu 

Ako správne a účelne vyplniť profil

  • Titulná fotka
  • Profilová fotka
  • Popis a ďalšie 

Contentová stratégia

  • Čo o všetko komunikovať na LinkedIn
  • Ukážte, že ste experti
  • Ukážte, že ste ľudskí
  • Ukážte, že ste angažovaní

Formáty, ktoré sa nebojte využívať v komunikácii

  • Príspevok
  • Video
  • Anketa a ďalšie 

Case studies – úspešné firmy na LinkedIn

  • Inšpirujte sa tými najlepšími
  • Domáce značky
  • Zahraničné značky

TOP chyby, s ktorými sa určite stretnete 

  • Príklady najčastejších chýb
  • Ako sa im vyvarovať 
  • Workshop: Vytvorete príspevok podľa zadania

Zapojte zamestnancov/kolegov do brandovej komunikácie

  • Tipy a triky
  • Konkrétne príklady
  • Ukážky komunikácie 

Hiring – ako objaviť kvalitných ľudí prostredníctvom LinkedIn

  • Hľadanie prostredníctvom postov
  • Prostredníctvom kolegov
  • Účet na zverejnenie pracovných ponúk

Reklama - ako na ňu, tipy a triky

  •  Ako pomôcť organickému dosahu

Cieľová skupina

začiatočník
Hodnotenie




Organizátor



Ďalšie termíny kurzu
Termín Cena Miesto konania Zarezervovať