Detail kurzu
Efektívny email marketing - ako na newsletter a hromadné e-maily, návrh, tvorba, posielanie a štatistika
IT LEARNING SLOVAKIA, s.r.o.
Popis kurzu
E-mail marketing alebo direct mail, alebo hromadná pošta. Množstvo termínov, pod ktoré sa dá zhrnúť jedna problematika, a tou je komunikácia s vašími zákazníkmi. Systémov a spôsobov je veľa, ale ako vybrať ten najlepší ? Prečo nepoužívať Outlook a ako získať štatistiky o vašich rozposlaných správach. Aj toto sú témy kurzu email marketing.- efektívny newsletter a hromadné e-maily.
Od účastníkov kurzu sa nevyžadujú žiadne špeciálne znalosti. Tento kurz je voľným pokračovaním našich online marketingových kurzov a je určený pre všetkých, ktorí chcú vedieť nielen to, ako rozoslať hromadné e-maily, ale aj tipy ako ich písať, ako tvoriť šablóny a hlavne ako sledovať štatistiky.
Na tomto kurze sa naučíte všetko, čo budete potrebovať vedieť, aby ste robili ten najefektívnejší email marketing ako sa len dá. Na kurze si spoločne preberieme možnosti trhu, preskúmame ceny nástrojov a vyberieme ten najlepší, resp. vyberieme systém, ktorý vám ponúkne špičkové služby a navyše aj na skúšku a je reálne použiteľný do praxe. Hneď po kurze sa môžete teda pustiť do rozposielania hromadnej pošty, ktorá zaručene neostane neprečítaná a neostane ani v spame. Na kurze Email Marketingu sa budeme venovať prezentácii a skúmaniu rôznych nástrojov, vrátane populárnych platforiem ako Mailchimp, Sendgrid a ďalšie zahraničné systémy. Prehľadne si predstavíme ich funkcionalitu, možnosti a cenovú škálu.
Avšak, hlavný dôraz položíme na praktickú stránku kurzu. Spoločne sa zaregistrujeme a nastavíme si českú službu Ecomail. Táto platforma vyniká svojou jednoduchosťou a efektívnosťou, čo si určite obľúbite. Napriek tomu, že existuje mnoho iných služieb pre hromadné roposielanie emailov, Ecomail bude naším hlavným pracovným prostredím. Cieľom kurzu nie je iba teoretické oboznámenie s nástrojmi, ale praktické získanie skúseností. Postupne budeme spoločne nastavovať a využívať Ecomail, pričom vám poskytneme ucelený pohľad na jeho funkcionalitu. Dôležité je, že všetky znalosti nebudú obmedzené len na tento konkrétny nástroj. Naučíme sa princípy, ktoré môžete ľahko aplikovať aj v iných systémoch pre email marketing.
Obsah kurzu
- Online marketingové nástroje
- kde má svoje miesto v úlohe spoločnosti mailing list / direct marketing
- čo je to direct mail / hromadný e-mail
- princípy direct mailu
- čo nie je direct mail
- Outlook a BCC
- Úvod do email marketingu
- výhody email mailu
- porovnanie s ostatnými nástrojmi na aktívny email marketing
- AB testovanie a jeho princípy
- ciele našich kampaní alebo kedy bude direct marketing úspešný
- legislatíva
- zodpovednosť
- kde “zohnať” databázu e-mailov
- možnosť prihlasovania a odhlasovania sa z listu
- Tipy a triky pre úspešný obsah
- ako urobiť obsah e-mailov atraktívnym
- kedy posielať a časovosť
- z akej adresy posielať
- ikony v predmete správy
- video do emailu
- Ľudia, cieľová skupina a doručiteľnosť
- e-mailové klienty
- Gmail ako monopol a jeho pravidlá
- SPAM a ako tvoriť dobrý obsah
- Gmail a jeho priečinok reklamy
- responzívnosť obsahu správy
- E-mailové systémy na Slovensku v Čechách a vo svete
- veľký prehľad systémov
- porovnanie cien a vlastností
- výhody a nevýhody
- ako posielať mailing list zadarmo
- kedy platiť a čo znamená dobrá cena za službu
- čo vyžadujeme od direct mail systému a naše požiadavky
- výber a odporučenie vhodného nástroja
- Registrácia a prihlásenie sa do systému
- nestrácajme čas a skúsme poslať zopár správ
- úvodná konfigurácia a natavenie
- tvorba skupiny a zbieranie emailov priamo na kurze, vytvoríme si skupinu z účastníkov a pokúšame sa rozposielať správy
- popis ovládacieho prostredia
- základné pravidlá a práca s programom / online nástrojom pre rozposielanie hromadných správ
- pracovný postup alebo jednoduchý recept na úspech
- Vyhodnocovanie alebo štatistika úspešnosti
- čo merám
- čo neviem zmerať
- ako prepojím správu s analytikami
- úspešnosť v číslach
- špehovanie ľudí alebo čo to znamená aktivita kampane
- kto otvoril správu, kto klikol na odkaz a kto objednával
- doručiteľnosť
- Google Analytics, UTM a správne nastavanie
Praktická časť
- nastavenie údajov o firme
- podľa aktivity a počtu plánovaných správ tvoríme program
- validácia adresy a nastavenie odosielania
- import kontaktov alebo ako sa dostaneme ku zoznamu ľudí / prijímateľov
- tvorba skupín a delenie kontaktov
- tvorba šablóny
- úprava šablóny
- import obrázkov
- import produktov
- tvorba textu
- tvorba novej kampane
- nastavenie konverzných cieľov
- prepájanie šablóny s Google Analytics
- výber šablóny pre kampaň
- odosielanie šablóny
- sledujeme štatistiky
- voľná diskusia
Cieľová skupina
začiatočníkHodnotenie
Organizátor
Ďalšie termíny kurzu
Podobné kurzy
podľa názvu a lokality