Detail kurzu

EFEKTÍVNA KOMUNIKÁCIA A ASERTIVITA

TM Consulting, s.r.o.

Popis kurzu

Cieľom je rozvoj komunikačných zručností. Schopnosť efektívne komunikovať je kľúčovou kompetenciou, ktorá determinuje úspech tímlídra pri plnení pracovných úloh a dosahovaní stanovených cieľov. Cieľom modulu je rozvoj komunikačných zručností, ktoré sú potrebné pre:

  • efektívne odovzdávanie informácií,
  • eliminovanie komunikačných šumov a nedorozumení,
  • znižovanie napätia v pracovných vzťahoch.

Obsah kurzu

EFEKTÍVNA KOMUNIKÁCIA S KLIENTOM

  • profesionalita pracovníka
  • sebapoznanie a poznanie iných
  • vnímanie odlišností a ich využitie pre efektívnu komunikáciu s klientom

INTERPERSONÁLNA KOMUNIKÁCIA

  • neverbálne prejavy správania
  • verbálna komunikácia, komunikačné kanály
  • prijímanie informácií, aktívne počúvanie
  • techniky kladenia otázok, reagovanie na otázky
  • chyby posudzovania, spätná väzba

ROZDIELY MEDZI JEDNOSMERNOU A OBOJSMERNOU KOMUNIKÁCIOU PRI ODOVZDÁVANÍ INFORMÁCIÍ

  • vybrané komunikačné zručnosti ako nástroj efektívnejšej komunikácie s interným a externým klientom
  • dávanie konštruktívnej spätnej väzby
  • prijímanie kritiky – predchádzanie konfliktným situáciám na pracovisku

ASERTÍVNE SPRÁVANIE AKO NÁSTROJ PREDCHÁDZANIA A RIEŠENIA NÁROČNÝCH SITUÁCIÍ V KOMUNIKÁCII

  • oboznámenie so základnými asertívnymi právami
  • precvičovanie zručností presadzovania oprávnenej požiadavky
  • odmietanie neprijateľných požiadaviek
  • dávanie konštruktívnej kritiky
  • prijímanie oprávnenej a neoprávnenej kritiky
  • určovanie pracovných priorít

Cieľová skupina

Vzdelávanie manažérov, tímlídrov, supervízorov, líniových manažérov, výrobných majstrov.

Kontaktná osoba

Ing. Katarína Mihalovičová
+421 37/658 20 62
kmihalovicova@tmconsulting.sk

Hodnotenie




Organizátor