Detail kurzu

Krízová komunikácia v procese zmien

MEGA Education s.r.o.

Popis kurzu

  • objavte spôsoby, ako komunikovať zmeny na pracovisku
  • osvojte si nekonfrontačný štýl komunikácie
  • prekonajte námietky okolia presvedčivými argumentmi a facilitatívnym prístupom k riešeniu problémov

Obsah kurzu

  • metodiky riadenia zmien a 4 kľúčové prvky, ktoré treba dostať pod kontrolu
  • psychologické aspekty zmien a ako sa s nimi vysporiadať
  • ako iniciovať a implementovať zmeny v organizácii tak, aby pri ich zavádzaní bola zaistená maximálna miera podpory
  • rola manažéra v období zmien
  • ako pracovať s motiváciou tímu a jednotlivcov
  • tipy a triky pre angažovanie managementu a pracovníkov cez facilitáciu kolektívnych seminárov a workshopov
  • plán komunikácie pre vrcholový manažment i zamestnancov


Cieľová skupina

manažment všetkých úrovní
Hodnotenie




Organizátor