Detail kurzu

Efektívna telefonická komunikácia

MEGA Education s.r.o.

Popis kurzu

„Dynamická prednáška, správne načasovanie. Lektorka bola odborne pripravená so zameraním na náš odbor. Empatia voči „tímu“, interakcia na všetky podnety. Veľa užitočných podnetov. Veľmi dobrý dojem a pocit z kurzu.“

  • Získajte zručnosti pre efektívne vedenie telefonického rozhovoru
  • Osvojte si telefonické proklienské formulácie
  • Začnite vytvárať pozitívny dojem a zastávať profesionálny postoj voči klientovi
  • Naučte sa telefonický rozhovor riadiť a viesť ho premyslene a strategicky
Využite možnosť absolvovania písomnej a telefonickej  komunikácie v termíne 20. - 21. 4. 2020 iba za 270 € bez DPH.

Obsah kurzu

  • Prelomenie ľadov: kľúčový začiatok rozhovoru
  • Získanie dôvery: ako klienta zaujať a vtiahnuť do rozhovoru
  • Práca s emóciami
  • Verbálny a neverbálny prejav (hlasitosť, tempo, úsmev a pod.)
  • Aktívne počúvanie
  • Parafrázovanie a sumarizácia
  • Techniky kladenia otázok
  • Telefonické zrkadlenie
  • Vhodné a nežiadúce výrazové prostriedky v telefonickej komunikácii
  • Asertívne techniky – zvládanie náročných situácií počas telefonovania
  • Priebeh a uzavretie rozhovoru


Cieľová skupina

  • Kurz je pre všetkých, ktorých práca vyžaduje častý a profesionálny telefonický kontakt.
Poznámka k cene

Cena zahŕňa občerstvenie a študijný materiál. Fyzické osoby – zľava 20%.

Kontaktná osoba

Natália Ogurčáková
+421 948 499 564, +421 918 329 305
mega@megaeducation.sk

Hodnotenie




Organizátor



Ďalšie termíny kurzu
Termín Cena Miesto konania Zarezervovať