Detail kurzu

Personálny marketing a úloha HR brandingu

a_set, s.r.o.

Popis kurzu

Cieľom školenia je priniesť námety a ukázať možnosti využitia personálneho marketingu v praxi. Účastníci sa oboznámia so zásadami a marketingovými nástrojmi pre oblasť HRM. Povieme si o externom i internom personálnom marketingu, komunikácii i o úlohe a ako posilniť značku zamestnávateľa pre uchádzačov i zamestnancov. 


Obsah kurzu

Personálny marketing v praxi; čo sa môže HR učiť od marketingu?

Ciele externého a interného personálneho marketingu

Analýza súčasných komunikačných kanálov; offline a online kanály a ich úspešnosť 

Získavanie – nábor zamestnancov 

Kľúčové kontaktné miesta 

Čím sa môžeme odlíšiť?

Inzerovanie pozícií; Pravidlá tvorby inzerátov. 

Aplikácia marketingových nástrojov, naplnenie marketingového plánu v podmienkach HRM 

HR ako Produkt – reputácia a značka 

Rola a úloha HR /  manažéra

Nástroje marketingu personálnej práce v nadväznosti na strategicky nastavenú úlohu HRM útvaru

Cieľová skupina

  • Majitelia a riaditelia firiem
  • HR manažéri 
  • Špecialisti HR, Personalisti
Certifikát Osvedčenie o absolvovaní Poznámka k cene

pri účasti dvoch účastníkov z jednej spoločnosti jeden platí celú cenu, druhý má 15 % zľavu

Hodnotenie




Organizátor