Detail kurzu

Internet marketing I. - reklama a propagácia na internete pre začiatočníkov

IT LEARNING SLOVAKIA, s.r.o.

Popis kurzu

Internet sa v posledných rokoch stal jedným z najlepších miest pre rozvíjanie akýchkoľvek podnikateľských aktivít a zámerov. Desaťtisíce návštevníkov, stovky a tisíce ľudí hľadajúcich denne rôzne produkty a služby. Internetové vyhľadávače a katalógy pomaly vytláčajú z trhu „printovú“ - tlačenú reklamu. Webstránku, ktorá sa vo výsledkoch nezobrazuje alebo má zlú štruktúru, užívateľ nenájde alebo odíde ku konkurencii. Marketér, ktorý svoju web stránku nedostatočne promuje, alebo nerobí v podstate žiadny marketing, nemôže očakávať výsledky. Kurz vám má otvoriť oči a priniesť rozšírený a profesionálny rozhľad v tejto oblasti, pretože najhoršia možná východisková situácie je, keď nepoznáte možnosti. Zoznámte sa z možnosťami a dvadsiatimi kanálmi online marketingu, zažite na praktických ukážkach predstavenie PPC reklamy, SEO, bannerovej reklamy, remarketingu, email marketingu a iných. Zistite kde sú ukrytí vaši zákazníci a hlavne - načerpajte inšpirácie, užite si tipy a triky, príklady z praxe od ostrieľaných odborníkov s praxou nielen z marketingu, ale hlavne z oblasti podnikania a vedenia vlastných projektov a značiek. Internet marketing alebo digitálny marketing, ako sa mu vraví, sa preto v posledných rokoch stal neodmysliteľnou súčasťou marketingového oddelenia každej firmy a každej úspešnej webstránky - webového projektu. Mať technicky dokonalú a graficky atraktívnu webovú stránku dnes jednoducho nestačí. Dôležitá je návštevnosť webstránky a samozrejme aj jej obsah. Internet marketing a vhodná stratégia sa postará o prílev nových návštevníkov na stránky a prispieva tak k zvyšovaniu ziskov firmy. Možnosti ako zvyšovať návštevnosť, formu vhodnej reklamy, analýzu konkurencie a kľúčových slov, a tiež všetky základné termíny z oblasti internet marketingu rieši práve tento úvodný kurz. Či už si webstránky spravíte sami alebo vám ich vytvorí špecializovaná firma, nezabúdajte, že mať iba webstránky dnes jednoducho nestačí. Prednášky sú zamerané na teóriu, ale obsahujú aj praktické cvičenia. Sú určené pre úplných začiatočníkov – aj neprogramátorov (HTML, CSS, PHP …) v oblasti internet marketingu, pre majiteľov jednoduchých webstránok, ale aj pre ľudí, ktorí zvažujú podnikanie na internete a prípravu internetovej stránky alebo internetového obchodu. Kurz prináša aktuálny pohľad na problematiku podnikania na internete od úplných základov až po pokročilé možnosti internet marketingu.

Obsah kurzu

===Niečo na úvod - Zoznámenie sa s účastníkmi kurzu - Úvodná diskusia na tému – ako Vám môže kurz pomôcť a prečo ste ku nám prišli - Prečo tento kurz? - Čo je to internet marketing? - Formy online reklamy - Online reklama na Slovensku - Iné formy marketingu - Čo chceme marketingom dosiahnuť? - Čo je to reklama a čo je marketing – rozdiel - Vyvážený marketing alebo aby boli všetky strany spokojné - Čo znamená a ako v praxi funguje model - web stránka bez reklamy ===Reklama na internete - Aké sú moje možnosti - Čo je to reklama - Aktivita používateľov - Nákupné správanie - Kedy sa oplatí robiť marketing - Agentúry a ich spôsob práce - Kedy sa neoplatí spolupracovať s agentúrou - Princíp funkčného modelu online marketingu - Povinnosti marketingového manažéra - Ách tá konkurencia alebo ako analyzovať trh - Ako spoznať priamu konkurenciu - Čo si musím všímať a čo na konkurencii pozorovať - Konkurenčná výhoda - Ako nezačať a neskončiť v tieni konkurencie ===Formy digitálneho marketingu - Aktívny online marketing - Pasívny online marketing - Content marketing - Agresívny online marketing - Remarketing a jeho forma - Nezmyselný alebo žiadny marketing ===Úvod do teórie web stránok - História - Prvé webstránky - Prvý záujem o internet marketing - Technológia HTML, xHTML, CSS, PHP, ASP,.NET, JavaScript - Odkazy – ako funguje webstránka - Aktuálne možnosti trhu - Vlastná tvorba webstránky - Výroba webstránky u internetovej agentúry - Platené redakčné systémy - Bezplatné nástroje na výrobu webstránky - Čo je to doména, možnosti - Čo je to webhosting - Ako si vybrať správnu doménu - Kde si kúpiť doménu a hosting - Prečo sú domény s predmetom podnikania (www.najlacnejsie-taxi-bratislava.sk) zlé - Webstránka pre mobilné zariadenia ===Úvod do Wordpresu alebo najlepší redakčný systém je zadarmo - Ako si môžem sám vytvoriť web stránku - Čo znamená, web stránka zadarmo - Kde si možem Wordpress stiahnuť - Ako sa Wordpress inštaluje - Ukážka toho, ako sa do desiatich minút môžeme dopracovať k profesionálnemu redakčému systému - Ukážka tvorby web stránky - Diskusia na tému Wordpress a web stránky ===Úspešnosť webstránky a meranie - Prečo je potrebné pracovať s analytikou web stránok - Nástroje na štatistiku web stránky - Základné pojmy a ich definícia – úvod do webovej analytiky - návštevnosť - zákazník - konverzie a ciele - miera odchodu - Ukážka Google Analytics a podobných nástrojov - Čo sú to teplotné mapy - Analyzovanie a úprava web stránky ===Marketingové nástroje pre malú a strednú firmu – 20 MARKETINGOVÝCH KANÁLOV - Rýchly prehľad kanálov - Čo internet marketing nie je a ktoré kanály nepatria k našej práci online marketéra - Môžem si vybrať iba jeden kanál? - Zoznámte sa s kanálmi, alebo aké máte možnosti reklamy - PPC reklama vo vyhľadávači – Google Adwords - Bannerová reklama – Google Adwords - remarketingové kanály AdWords a Facebook - SEO a optimalizácia pre vyhľadávače - Moja firma na mapách – Google Business, Waze - Email marketing formou mailing listu - Email marketing formou direct mailov - Špecializované tematické katalógy - Internetové katalógy - Facebook, Instagram a virálna komunikácia na sociálnych sieťach - Platená reklama na Facebooku - Relevantné spätné odkazy a linkbuilding - Inzertné portály a business inzercia - Diskusné fóra a reputácia - Blog a content marketing - Hodnotenia a recenzie zákazníkov - Youtube a videomarketing - PR články a blogovanie mimo našich web stránok - Affiliate marketing a sprostredkovanie predaja - Mikrostránky a mikroprojekty - Iné možnosti a zaujímavé kanály ===Prehľad a vysvetlenie kanálov - každý z hore uvedených kanálov sa preberá na praktickom príklade - diskusia na základe podnetov účastníkov - príklady z praxe a ukážky - využitie kanálov pre rôzne oblasti alebo kedy sa Vám čo hodí ===Ďaľšie nástroje marketéra - Google – náš najlepší kamarát alebo čo musíme vedieť - Aké služby od Google budete určite potrebovať a používať. - Aké konto / e-mail používať. - Ako ich registrovať. - Čo ktorá znamená a načo slúžia. - GDPR a ochrana osobných údajov - Google moja firma alebo ako som viditeľný na mapách - Google business pre moje podnikanie - Search konzola alebo webmaster tools ===Záverečný blok – pusťme sa do prace, alebo ako ihneď začať - Nápad - Tvorba obsahu a príprava štruktúry - Kto je moja konkurencia - Analýza konkurencie - Úprava web stránky podľa „okolia“ - Definovanie kanálov - Finálna tvorba web stránky - Spustenie reklamných kanálov - Meranie a štatistika - Dobré rady na záver - Ako sa ďalej v tejto oblasti vzdelávať - Predstavenie iných kurzov a odporúčania lektora - Diskusia na záver

Cieľová skupina

začiatočník

Kontaktná osoba

Jana Rievajová
02/49 20 30 80
info@itlearning.sk

Hodnotenie




Organizátor



Ďalšie termíny kurzu
Termín Cena Miesto konania Zarezervovať