Detail kurzu
Internet marketing III. - návrh, plánovanie, efektívna tvorba a vyhodnotenie špičkových kampaní
IT LEARNING SLOVAKIA, s.r.o.
Popis kurzu
Keď sa povie marketingová kampaň, 9 z 10-tich marketérov si predstaví akciu, ktorú pridá na web stránku, spustí cenu, pridá zľavu a hotovo. Prípadne sa vymyslí narýchlo nezmyselnosť vo forme nepútavého obrázku a spustí sa banerová reklama bez plánovania a rozumného cielenia. Toto sa opakuje niekoľkokrát do roka a hotovo. Ale je toto naozaj kampaň? Priniesla výsledky? Zopakujeme to znova? Nie. Toto nie je kampaň a vy nechcete patriť medzi tých 9 marketérov, ktorí vlastne ani nie sú marketéri.
Naučíme vás pochopiť naozajstný princíp dlhodobej a krátkodobej online kampane, ktorá musí priniesť výsledok. Vysvetlíme si, čo je to krátkodobá kampaň, ako sa plánuje, nastavuje a čo je to dlhodobá marketingová kampaň. Naučíme vás plánovať, navrhovať, ako robiť marketingové plány a kampane a spoločne sa ich naučíme merať a vyhodnocovať. Na kurze prejdeme aj teóriu multikanálovej kampane a vysvetlíme si jej princípy. Zopakujeme si kanály online marketingu a na praktickom príklade si navrhneme konkrétnu kampaň. Ďalšou témou kurzu je plánovanie marketingu na rok vopred. Povieme si, ako sa plánujú rozpočty a ako sa vyhodnocujú. Taktiež si na kurze rozoberieme možné stratégie a kurz vám prinesie aj zaručené a inšpiratívne tipy na fungujúce kampane.
Kurz Internet marketing III. je voľným pokračovaním našich iných marketingových kurzov a odporúčame ho až po absolvovaní aspoň kurzov Internet marketing I. a Google Analytics.
Obsah kurzu
- Keď sa povie online kampaň
- prečo musíme plánovať
- krátkodobá kampaň
- dlhodobá kampaň
- 10 úsmevných tipov na nezmyselné kampane alebo ako to určite nerobiť
- Nutný online marketing
- Použitie krátkodobých kampaní v praxi
- Kanály online marketingu
- Multikanálový online marketing
- Noví vs. starí zákazníci alebo pre koho to celé robím
- Moje schopnosti alebo čo musím ovládať
- príprava obsahu
- texty a copywrithing
- grafika
- Čo je to marketingová aktivita
- názov kampane
- cieľ kampane
- vstupná stránka
- dajte ľudom dôvod
- podpora
- cieľová skupina
- správne kanály
- Plánovanie marketingových aktivít
- prečo je to nutné
- ako vyzerá ročný plán
- rozpočet a návratnosť
- ročné obdobia a frekvencia
- stratégia
- plán na rok vopred
- schválenie plánu
- náklady a porovnanie
- disciplína a dodržiavanie plánu
- ach tá konkurencia
- Praktická ukážka plánovania
- ako navrhovať
- ako priradiť rozpočet
- ako plán zakresliť
- ročný plán kampane a podkampane
- Neplánovaná aktivita a reakcia kampaňou
- možnosti
- musím sa držať plánu
- neunáhliť sa alebo keď Vás jeden deň nezahubí
- ako reagovať
- UTM builder alebo označovanie kanálov a meranie
- ako sa tvoria linky pre kanály kampane
- čo je to UTM
- potreba merania
- tvorba URL adries
- záznam do plánu
- praktická tvorba
- Označovanie URL adries v kanáloch, ktoré by mali predávať
- facebook príspevky
- facebook reklamy
- bannerová reklama
- Praktické tipy na dobré kampane alebo dobré rady ak sme bez inšpirácie
- ako má vyzerať online kampaň
- výber vhodných kanálov
- hotely a penzióny – sezónna akcia
- e-shop s topánkami – vianočná akcia
- tvorba a návrh kampane
- Meranie a vyhodnotenie
- prečo je nutnosť vyhodnotenia
- Google Analytics a jeho nutnosť
- rozdelenie podľa média zdroja
- návratnosť investície
- záverečný report
- opakovanie kampane
- vylúčenie kanálov do budúcna
- Praktická časť a trénovanie nadobudnutých vedomostí
- Diskusia
Cieľová skupina
mierne pokročilýHodnotenie
Organizátor
Ďalšie termíny kurzu
Podobné kurzy
podľa názvu a lokality