Detail kurzu

Internet marketing III. - návrh, plánovanie, efektívna tvorba a vyhodnotenie špičkových kampaní

IT LEARNING SLOVAKIA, s.r.o.

Popis kurzu

Keď sa povie marketingová kampaň, 9 z 10-tich marketérov si predstaví akciu, ktorú pridá na web stránku, spustí cenu, pridá zľavu a hotovo. Prípadne sa vymyslí narýchlo nezmyselnosť vo forme nepútavého obrázku a spustí sa banerová reklama bez plánovania a rozumného cielenia. Toto sa opakuje niekoľkokrát do roka a hotovo. Ale je toto naozaj kampaň? Priniesla výsledky? Zopakujeme to znova? Nie. Toto nie je kampaň a vy nechcete patriť medzi tých 9 marketérov, ktorí vlastne ani nie sú marketéri. Naučíme vás pochopiť naozajstný princíp dlhodobej a krátkodobej online kampane, ktorá musí priniesť výsledok. Vysvetlíme si, čo je to krátkodobá kampaň, ako sa plánuje, nastavuje a čo je to dlhodobá marketingová kampaň. Naučíme vás plánovať, navrhovať, ako robiť marketingové plány a kampane a spoločne sa ich naučíme merať a vyhodnocovať. Na kurze prejdeme aj teóriu multikanálovej kampane a vysvetlíme si jej princípy. Zopakujeme si kanály online marketingu a na praktickom príklade si navrhneme konkrétnu kampaň. Ďalšou témou kurzu je plánovanie marketingu na rok vopred. Povieme si, ako sa plánujú rozpočty a ako sa vyhodnocujú. Taktiež si na kurze rozoberieme možné stratégie a kurz vám prinesie aj zaručené a inšpiratívne tipy na fungujúce kampane. Kurz Internet marketing III. je voľným pokračovaním našich iných marketingových kurzov a odporúčame ho až po absolvovaní aspoň kurzov Internet marketing I. a Google Analytics.

Obsah kurzu

  • Keď sa povie online kampaň
    • prečo musíme plánovať
    • krátkodobá kampaň
    • dlhodobá kampaň
    • 10 úsmevných tipov na nezmyselné kampane alebo ako to určite nerobiť
  • Nutný online marketing
  • Použitie krátkodobých kampaní v praxi
  • Kanály online marketingu
  • Multikanálový online marketing
  • Noví vs. starí zákazníci alebo pre koho to celé robím
  • Moje schopnosti alebo čo musím ovládať
    • príprava obsahu
    • texty a copywrithing
    • grafika
  • Čo je to marketingová aktivita
    • názov kampane
    • cieľ kampane
    • vstupná stránka
    • dajte ľudom dôvod
    • podpora
    • cieľová skupina
    • správne kanály
  • Plánovanie marketingových aktivít
    • prečo je to nutné
    • ako vyzerá ročný plán
    • rozpočet a návratnosť
    • ročné obdobia a frekvencia
    • stratégia
    • plán na rok vopred
    • schválenie plánu
    • náklady a porovnanie
    • disciplína a dodržiavanie plánu
    • ach tá konkurencia
  •  Praktická ukážka plánovania
    • ako navrhovať
    • ako priradiť rozpočet
    • ako plán zakresliť
    • ročný plán kampane a podkampane
  • Neplánovaná aktivita a reakcia kampaňou
    • možnosti
    • musím sa držať plánu
    • neunáhliť sa alebo keď Vás jeden deň nezahubí
    • ako reagovať
  • UTM builder alebo označovanie kanálov a meranie
    • ako sa tvoria linky pre kanály kampane
    • čo je to UTM
    • potreba merania
    • tvorba URL adries
    • záznam do plánu
    • praktická tvorba
  • Označovanie URL adries v kanáloch, ktoré by mali predávať
    • facebook príspevky
    • facebook reklamy
    • bannerová reklama
  • Praktické tipy na dobré kampane alebo dobré rady ak sme bez inšpirácie
    • ako má vyzerať online kampaň 
    • výber vhodných kanálov
    • hotely a penzióny – sezónna akcia
    • e-shop s topánkami – vianočná akcia
    • tvorba a návrh kampane
  • Meranie a vyhodnotenie
    • prečo je nutnosť vyhodnotenia
    • Google Analytics a jeho nutnosť
    • rozdelenie podľa média zdroja
    • návratnosť investície
    • záverečný report
    • opakovanie kampane
    • vylúčenie kanálov do budúcna
  • Praktická časť a trénovanie nadobudnutých vedomostí
  • Diskusia

Cieľová skupina

mierne pokročilý
Hodnotenie




Organizátor



Ďalšie termíny kurzu
Termín Cena Miesto konania Zarezervovať