Detail kurzu

Popis kurzu

  • vedomosti o východiskách personálneho marketingu v praxi;
  • schopnosti používať všeobecné marketingové nástroje v aplikácii pre oblasť HRM;
  • uvedomiť si, aké zásady je treba dodržiavať v zabezpečení externého personálneho marketingu;
  • schopnosti analyzovať súčasný stav interného marketingu HRM;
  • schopnosti navrhnúť zmeny v internom i externom marketingu v oblasti HRM.

Obsah kurzu

  • východiská personálneho marketingu,
  • vymedzenie pojmu personálny marketing, ciele externího a interního personálneho marketingu,
  • cieľové skupiny externého personálneho marketingu – trh práce – volný akviziční potenciál s akcentem na absolventy škol (Trainne programy), vázaný akviziční potenciál – zaměstnanci vázaní u jiných firem,…
  • aplikácia všeobecných marketingových nástrojov, naplnenie marketingového plánu v podmienkach HRM – praktické inpirace
  • interný personálny marketing ako predpoklad zvýšenia prestíže a účinnosti HRM organizácie,
  • nástroje marketingu personálnej práce v nadväznosti na strategicky nastavenú úlohu HRM útvaru,
  • interný marketing – kto sú naši interní zákazníci, aké majú potreby, ako ich uspokojujeme – prieskum služieb HRM útvaru, zdokonaľovanie a propagácia služieb HRM útvaru,
  • orientácia na problémy firmy, rozvoj vzťahov s líniovými manažérmi.

Cieľová skupina

  • personálni manažéri, špecialisti RĽZ,
  • vedúci manažéri na rôznych pozíciách,
  • manažéri malých a stredných firiem.
Poznámka k cene

zľava pre klientov VKC - 225 € bez DPH, 270 € s DPH

Kontaktná osoba

PaedDr. Ilona Hegerová
+421 2/682 865 74
kurzy@intenziva.sk

Hodnotenie




Organizátor