Detail kurzu

Predajné a obchodné zručnosti - tréning

SUVko Coaching - soft skills vzdelávanie

Popis kurzu

Chcete, aby sa vaši obchodníci prestali už konečne na obchodných stretnutiach trápiť? Nikto sa nenarodil ako hotový obchodník. Existujú totiž techniky, ktoré Vám na túto cestu pripravia.

Pred samotným tréningom prebieha 1. FÁZA – LEARNING DESIGN

  • meranie 8 oblastí soft skills prostredníctvom Dotazníka vzdelávacích potrieb u všetkých potenciálnych účastníkov
  • vytvorenie FOCUS GROUP skupiny kde sériou aktivít zisťujeme konkrétne potreby v danej oblasti vzdelávania (cvičenie Deň lídra/špecialistu). Focus group prebieha 1 – 2 hodiny.
  • v rámci fázy LEARNING DESIGN vytvárame návrh vzdelávania s obsahom tréningu, ktorý je zameraný na konkrétne potreby účastníkov v spojení s potrebami zadávateľa.

Táto fáza LEARNING DESIGN je pre firemných klientov ZDARMA!

Forma vzdelávania:

VARIANTA A

  • 16 hodín v priebehu 1 – 2 mesiacov
  • v 4-och stretnutiach po 4 hodiny
  • v skupine je maximálne 5 účastníkov (individuálny prístup)
  • kvalita tréningu je individuálne orientovaná
  • individuálny koučing s účastníkmi v rozsahu 1 hodiny

VARIANTA B

  • 16 hodín v priebehu 2 týždňov
  • v 2 stretnutiach po 8 hodín
  • v skupine je maximálne 13 účastníkov
  • kvalita tréningu je skupinovo orientovaná

Po absolvovaní tréningu budú účastníci vedieť:

  • presne, vecne a presvedčivo komunikovať so zákazníkom
  • rozvinúť schopnosť aktívne počúvať a porozumieť potrebám a očakávaniam zákazníka
  • zvýšiť efektívnosť predajov zdokonalením sa v technikách predaja: vyhľadávaní zákazníkov, prvom kontakte so zákazníkom, prezentovaní produktov, prekonávaní námietok, uzatváraní obchodu

Obsah kurzu

Obsah tréningu:

VYHĽADÁVANIE CIEĽOVEJ SKUPINY A KONTAKTOVANIE

  • princípy komunikácie pri obchodnom rokovaní
  • kruh integrity a komunikačný vzorec
  • 7 dohôd obchodných partnerov – úvod do vyjednávacích zručností

Praktické interaktívne tréningy:

  • typológia jednotlivých obchodných partnerov – aplikovaná psychológia (test)
  • komunikácia pri telefonickom rozhovore s obchodným partnerom (praktický nácvik)
  • určenie cieľovej skupiny (praktické cvičenie)
  • vyhotovenie vlastného call scriptu a e-mail

ANALÝZA POTRIEB NA OBCHODNOM STRETNUTÍ

  • vytváranie obchodného vzťahu a dôvery – obchodný model 3+3+3
  • analýza sústredenia sa pred rokovaním (Hi-Tech technológia FocusBand)
  • vytváranie dôvery u zákazníka

Praktické interaktívne tréningy:

  • 3 dôležité body pre kladenie otázok (praktický nácvik)
  • správne kladenie otázok (hranie rolí)
  • úlohy obchodníka (riadená diskusia)
  • vyhotovenie vlastného scenára pre obchodné stretnutie (tipy z praxe + praktický nácvik)

ZVLÁDANIE NÁMIETOK A ARGUMENTOVANIE

  • argumentácia pri prezentovaní ponuky
  • ako prezentovať ponuku pri obchodnom rokovaní
  • tvorba emočného záväzku

Praktické interaktívne tréningy:

  • argumentovanie a zvládanie námietok (praktický tréning)
  • postup, ako riešiť námietky počas rokovania (návod + hranie rolí)
  • zoznam najčastejších námietok (prípadové štúdie z praxe)

VYJEDNÁVANIE A STAROSTLIVOSŤ O ZÁKAZNÍKA

  • úspešné obchodné rokovanie
  • ako uzavrieť obchod a odísť ako víťaz – aké otázky na záver potvrdia predaj

Praktické interaktívne tréningy:

  • prekážky pri uzatváraní dohody pri obchodnom rokovaní (prípadové štúdie)
  • 4 typy obchodníkov pri rokovaniach (riadená diskusia)
  • zoznam tajných otázok, ktoré predávajú (praktické tipy z praxe)

Vzdelávanie formou tréningu

  • Aby Vám tréning priniesol Vami požadovaný výsledok, museli sme vo vzdelávaní urobiť niekoľko ráznych zmien.
  • Ak by ste iba počúvali výklad (prednášku) – ako je to bežné, tak miera toho, čo si zapamätáte, je iba slabých 20 %. Preto sme zvolili simulácie reálnych skúseností, názorné prezentácie, cvičenia, a tak si dokážete zapamätať až 90 %.
  • Aktívne Vás zapojíme do komunikácie, a všetko čo zaznie si aj reálne natrénujete.

Individuálny prístup trénera

  • Zvyšných 10 % toho, čo si zapamätáte, je zabezpečených práve individuálnym prístupom, kde sa tréner venuje práve Vašim potrebám.

REFERENCIE

S našou prácou su spokojné aj tieto firmy:

  • BSH Drives and Pumps
  • IKEA
  • T-SYSTEMS
  • FPT SLOVAKIA
  • PROMISEO
  • Creative Industry Košice
  • Affinity Analytics
  • Double Tree by Hilton Košice

REFERENCIE:

,,S tréningom PREDAJNÝCH ZRUČNOSTÍ som bola veľmi spokojná, či už s priebehom, materiálom, alebo štýlom vedenia tréningu. Veľmi chcem vyzdvihnúť ochotu cestovať za nami, čo vnímam ako veľké pozitívum oproti ostatným školiacim strediskám. V praxi sa snažím kontrolovať reč tela, vnímanie obchodníka na jednaní, ale taktiež sa snažím viesť jednanie čo najviac win-win, využitím naších možností, ktoré môžeme našim nájomcom poskytnúť (vždy však samozrejme zvážením, čo by mu mohlo pomôcť a nie ponúknuť mu všetko a naraz)."

Barbora Lásíkova, Additional income manager, IKEA Centres Slovensko

Cieľová skupina

Pre koho je kurz určený?

  • Pre všetkých predajcov
  • Pre obchodných zástupcov
  • Pre finančných poradcov
  • Pre realitných maklérov
  • Poradcov so zdravou výživou a wellnes
  • Pre všetkých podnikateľov a živnostníkov, ktorí chcú zvýšiť svoj obrat
  • Na svoje si prídu aj predajcovia v autosalónoch a šéfovia obchodných tímov

Tento tréning je možné realizovať v rámci celej Slovenskej a Českej republiky

Kontaktná osoba

Matúš Jarečný
+421 915 172 398
info@suvko.sk

Hodnotenie




Organizátor