Detail kurzu

EFEKTÍVNA MARKETINGOVÁ KOMUNIKÁCIA

Centrum ďalšieho vzdelávania Univerzity Komenského

Popis kurzu

Objasnenie procesu marketingovej komunikácie, zostavenie komunikačného mixu, predstavenie jednotlivých nástrojov komunikačného mixu s dôrazom na novinky z prostredia súčasného trhu.

Obsah kurzu

  • Marketingový komunikačný mix, proces marketingovej komunikácie
  • Komunikačná stratégia
  • Tvorba komunikačného mixu s aplikáciou na konkrétnu oblasť pôsobenia účastníka kurzu (faktory ovplyvňujúce výber nástrojov komunikačného mixu)
  • Reklama (definovanie reklamných cieľov, stanovenie reklamného rozpočtu, príprava reklamnej stratégie, faktory ovplyvňujúce reklamnú stratégiu, tvorba reklamnej správy, vyhodnotenie reklamnej kampane)
  • Podpora predaja (nástroje podpory predaja, príprava programu podpory predaja)
  • Public relations (nástroje public relations, stanovenie cieľov, príprava správy, realizácia, vyhodnotenie výsledkov)
  • On Line marketing, Virtuálny marketing
  • Copywriting, scenáristika, produkcia, klientservis

Cieľová skupina

  • manažéri reklamných agentúr a marketingových oddelení
  • kreatívni pracovníci reklamných agentúr (copywriter)
  • marketingoví špecialisti

Kontaktná osoba

Mgr. Barbora Klenovičová Čamborová
+421 2/501 177 02
barbora.klenovicova@cdv.uniba.sk

Hodnotenie




Organizátor