Detail kurzu
EFEKTÍVNA MARKETINGOVÁ KOMUNIKÁCIA
Centrum ďalšieho vzdelávania Univerzity Komenského
Popis kurzu
Objasnenie procesu marketingovej komunikácie, zostavenie komunikačného mixu, predstavenie jednotlivých nástrojov komunikačného mixu s dôrazom na novinky z prostredia súčasného trhu.
Obsah kurzu
- Marketingový komunikačný mix, proces marketingovej komunikácie
- Komunikačná stratégia
- Tvorba komunikačného mixu s aplikáciou na konkrétnu oblasť pôsobenia účastníka kurzu (faktory ovplyvňujúce výber nástrojov komunikačného mixu)
- Reklama (definovanie reklamných cieľov, stanovenie reklamného rozpočtu, príprava reklamnej stratégie, faktory ovplyvňujúce reklamnú stratégiu, tvorba reklamnej správy, vyhodnotenie reklamnej kampane)
- Podpora predaja (nástroje podpory predaja, príprava programu podpory predaja)
- Public relations (nástroje public relations, stanovenie cieľov, príprava správy, realizácia, vyhodnotenie výsledkov)
- On Line marketing, Virtuálny marketing
- Copywriting, scenáristika, produkcia, klientservis
Cieľová skupina
- manažéri reklamných agentúr a marketingových oddelení
- kreatívni pracovníci reklamných agentúr (copywriter)
- marketingoví špecialisti
Hodnotenie
Organizátor
Podobné kurzy
podľa názvu a lokality