Detail kurzu
Firemná kultúra
PhDr. Peter Ďurný, CONSULTING
Popis kurzu
Vytvárať ideológiu, ktorá sa stane nástrojom manažmentu pri formulovaní a zavádzaní stratégie riadenia ľudských zdrojov, vytvárať a udržať v organizácii pozitívnu klímu, zvýšiť pochopenie a oddanosť pre hodnoty organizácie.
Obsah kurzu
- firemná kultúra v procese firemného organizmu
- podnikové tajomstvo a know-how
- komunikácia prostredníctvom public relations a vytváranie goodwille firmy
- vystupovanie vo firme a mimo nej vo všeobecnosti
- vystupovanie a správanie sa nadriadeného voči podriadenému a opačne
- vystupovanie a správanie sa medzi zamestnancami na rovnakej úrovni
- spôsob obliekania a upravenosť – vytváranie požadovaného image firmy z hľadiska ľudských zdrojov
- image firmy z hľadiska priestorovej a „neživej“ časti firemného organizmu
- pracovné zlozvyky
- poriadok na pracovisku a úprava pracoviska
- úprava a spracovanie vnútrofiremných dokumentov
- zásady a dôležitosť dodržovania stanovených vnútrofiremných smerníc
- úprava a spracovanie dokumentov v mimopodnikovom styku
- etický kódex
- organizačné a administratívne aspekty firemnej kultúry
- vzťah zamestnanca ku firme
- spoľahlivosť a dochvíľnosť ako faktory vnútrofiremnej kultúry
Cieľová skupina
Všetky pracovné skupiny a kolektívy.
Certifikát
Osvedčenie