Detail kurzu

Popis kurzu

Vytvárať ideológiu, ktorá sa stane nástrojom manažmentu pri formulovaní a zavádzaní stratégie riadenia ľudských zdrojov, vytvárať a udržať v organizácii pozitívnu klímu, zvýšiť pochopenie a oddanosť pre hodnoty organizácie.

Obsah kurzu

  • firemná kultúra v procese firemného organizmu
  • podnikové tajomstvo a know-how
  • komunikácia prostredníctvom public relations a vytváranie goodwille firmy
  • vystupovanie vo firme a mimo nej vo všeobecnosti
  • vystupovanie a správanie sa nadriadeného voči podriadenému a opačne
  • vystupovanie a správanie sa medzi zamestnancami na rovnakej úrovni
  • spôsob obliekania a upravenosť – vytváranie požadovaného image firmy z hľadiska ľudských zdrojov
  • image firmy z hľadiska priestorovej a „neživej“ časti firemného organizmu
  • pracovné zlozvyky
  • poriadok na pracovisku a úprava pracoviska
  • úprava a spracovanie vnútrofiremných dokumentov
  • zásady a dôležitosť dodržovania stanovených vnútrofiremných smerníc
  • úprava a spracovanie dokumentov v mimopodnikovom styku
  • etický kódex
  • organizačné a administratívne aspekty firemnej kultúry
  • vzťah zamestnanca ku firme
  • spoľahlivosť a dochvíľnosť ako faktory vnútrofiremnej kultúry

Cieľová skupina

Všetky pracovné skupiny a kolektívy.

Certifikát Osvedčenie
Hodnotenie




Organizátor