Detail kurzu

Kultúra kontinuálneho zlepšovania TOYOTA KATA

Slovenská spoločnosť pre kvalitu

Popis kurzu

Objasniť účastníkom školenia princípy kontinuálneho zlepšovania prístupom Toyota. Toyota je dôkazom toho, že konkurenčná výhoda a dlhodobé prežitie nie je len o finančných cieľoch, ale o návyku zlepšovania a schopnosti prispôsobovať sa zmenám.
Cieľom kultúry kontinuálneho zlepšovania je prístupu „učiť sa“ ako zlepšiť procesy na základe hlbšieho poznania a pochopenia. Účastník školenia získa potrebné vedomosti k vykonávaniu koučovania a systematického zlepšovania. Disciplína prerastá v návyk, ktorý je neoddeliteľnou súčasťou zlepšovania. Naučí sa ako experimentálnym prístupom v podmienkach neistoty inovovať a zlepšovať procesy na dennej báze. Súčasťou školenia je i zadanie, na ktorom si môžu účastníci overiť získané vedomosti.

Obsah kurzu

  • Návyk kontinuálneho zlepšovania

    /Kultúra organizácie, Čo kultúra kontinuálneho zlepšovania je / čo nie je, chyby implementácie Lean nástrojov do firemnej kultúry/

  • Návyk zlepšovania

    /Definovanie cieľového stavu, Postup šedou zónou neistoty, A3 formát, Disciplína súčasť budovania návyku/

  • Návyk koučovania

    /Koučing a Manažéri ako učitelia, Koučovanie prostredníctvom metodických otázok, Vzťah mentor-zlepšovateľ /

  • Ako experimentovať

    /Logická hra zameraná na experimentálny prístup/

Cieľová skupina

Všetci riadiaci pracovníci naprieč celou organizačnou štruktúrou organizácie

  • vrcholový/stredný manažment,
  • priemyselní/pro­cesní/projekto­ví
  • inžinieri a majstri
Poznámka k cene

V poplatku sú zahrnuté náklady na zabezpečenie kurzu, prednáškovej sály, školiteľa, občerstvenia, obed a školiacich materiálov.

Kontaktná osoba

Viera Kučerová
+421 905 223 744
konferencie@ssk.sk

Hodnotenie




Organizátor