Detail kurzu

Špecialista prijímania zamestnancov Recruiting 2.0

Verlag Dashöfer, s.r.o.

Popis kurzu

Cieľom vzdelávacieho programu je ponúknuť personalistom a vedúcim pracovníkom informácie z oblasti náboru zamestnancov a najnovších trendov z oblasti recruitingu. Ponúkame vám overených kvalitných lektorov a individuálny prístup. Počas kurzu absolvujete tieto workshopy: Komunikačné know-how recruitera Cieľom tréningu je získať najnovšie informácie z oblasti vedenia rôznych typov rozhovorov s pracovníkmi, podporiť rozvoj zručností na zvýšenie efektivity jednotlivých rozhovorov a pracovného výkonu zamestnanca. Ako využiť behaviorálnu ekonómiu v recruitmente? Až 95 % našich rozhodnutí sa udeje podvedome. Aj rozhodnutia vašich kandidátov. Viete, ako ich ovplyvniť a formovať? Workshop je postavený na reálnych príkladoch a pozorovaniach výberových procesov našich klientov z rôznych biznisov. Na prípadových štúdiách si ukážeme konkrétne ukážky toho, ako vám zákaznícka psychológia a behaviorálna ekonómia môže pomôcť zefektívniť váš výberový proces. Môžete sa spoľahnúť, že pracovný inzerát, e-maily, ktoré kandidátom v procese posielate, a konečne aj najdôležitejší moment – stretnutie s kandidátom – už nikdy nebude vyzerať rovnako. Na workshope sa naučíte porozumieť neistotám kandidátov, vedieť ich predvídať. Naučíte sa, ako v nich vzbudiť pocit, že sú vyberaní bez toho, aby v nich vzrástli obavy týkajúce sa náročnosti pozície. Osvojíte si praktické stratégie, ktorými môžete zvýšiť pravdepodobnosť, že sa vaši top kandidáti rozhodnú ponuku prijať. LinkedIn – prakticky pre personalistov Praktický workshop, počas ktorého si rady a tipy vyskúšate priamo na svojom PC. Zmeny môžete rovno aplikovať a začať LinkedIn využívať efektívnejšie. Využite databázu 500 000 Slovákov a 1 200 000 Čechov na LinkedIne efektívne a nájdite ľudí, ktorí nie sú na pracovných portáloch.

Obsah kurzu

1. deň

Ako využiť behaviorálnu ekonómiu v recruitmente

Lektor: Matej Šucha

Po absolvovaní workshopu budete detailne rozumieť tomu:

  • čo je behaviorálna ekonómia a prečo jej význam v recruitingu stále rastie,
  • prečo je skúsenosť kandidáta podobná skúsenosti zákazníka a ako ju formovať,
  • prečo je dôležité to, ako firma znie (tone of voice),
  • ako zabezpečiť, aby bola vaša komunikácia s kandidátmi priateľská, profesionálna a zároveň jednoduchá,
  • aké obavy a neistoty môžu vzbudiť nevhodné otázky/formulácie v inzeráte a k čomu to vedie,
  • aké behaviorálne princípy vám pomôžu pri písaní inzerátov, tak aby ste získali relevantnejších kandidátov,
  • akých najčastejších chýb sa dopúšťajú manažéri a recruiteri počas pohovoru a ako sa ich vyvarovať,
  • aké nástroje behaviorálnej ekonómie využiť na to, aby mal kandidát z pohovoru výnimočný zážitok, ktorý vás odlíši od ostatných firiem.
2. deň

Komunikačné know-how recruitera

Lektor: PhDr. Tatiana Lesayová

  • Typy rozhovorov na pracovisku, vhodné a nevhodné prístupy
  • Psychologické aspekty v situácii rozhovoru:
    • mať zručnosť jasne a vecne sa vyjadrovať
    • umenie aktívne počúvať a klásť otázky
    • pozitívne a negatívne neverbálne prejavy v rôznych typoch pracovných rozhovorov
    • bariéry efektívneho vedenia rozhovoru a ich zvládanie
  • Rozhovor pri prijímaní nového pracovníka
    • štruktúra efektívneho rozhovoru a kompetencie personalistu
    • čo je „tabu“
  • Zásady vedenia a štruktúra rozhovoru pri individuálnom hodnotení pracovného výkonu
    • chyby a bariéry
    • pravidlá dávania a prijímania spätnej väzby
  • Príprava rozhovoru na podporu rozvoja kariéry a motivácie pracovníka, nové nástroje a stratégie
  • Štruktúra a priebeh rozhovoru pri porušení pracovnej disciplíny, zvládanie manipulácií a nečistých praktík
  • Rozhovor pri prepúšťaní pracovníka (z rozhodnutia zamestnanca, z rozhodnutia organizácie)
    • asertívny prístup
    • oznamovanie výpovede
    • zvládanie námietok a reakcií prepúšťanej osoby
    • vysporiadanie sa s vlastnými emóciami
3. deň

LinkedIn – prakticky pre personalistov

Lektor: Ivana Brutenič

  • Prečo je LinkedIn najpoužívanejšia sociálna sieť na obsadzovanie stredného a vyššieho manažmentu? Ako ju môžete skutočne využiť aj pri nižších pozíciách?
  • Ako vytvoríte zaujímavý profil, ktorý pracuje za vás?
  • Ako efektívne pracovať s kontaktmi, ktoré máte, a získať kvalitných ľudí?
  • Ako osloviť potenciálneho kolegu? Prečo vám neodpovedajú? Oplatí sa platená verzia LinkedInu?
  • Ako overiť ich dôveryhodnosť a aká je LinkedIn etiketa?
  • Ako budovať efektívnu firemnú komunikáciu, ktorá bude reprezentovať a predávať vás/vašu firmu.
  • Tipy a triky, ktoré vám ušetria čas a prinesú výsledky.
  • Ako myslieť inak ako väčšina konzultantov a personalistov a nájsť ľudí, ktorí „nemôžu/nechcú“ byť nájdení.

Cieľová skupina

Vzdelávací program je určený pre recruiterov, personalistov, manažérov a všetkých záujemcov o danú problematiku. Kurz je súčasťou personálnej a mzdovej akadémie Verlag Dashöfer.
Hodnotenie




Organizátor