Detail kurzu
Špecialista prijímania zamestnancov Recruiting 2.0
Verlag Dashöfer, s.r.o.
Popis kurzu
Cieľom vzdelávacieho programu je ponúknuť personalistom a vedúcim pracovníkom informácie z oblasti náboru zamestnancov a najnovších trendov z oblasti recruitingu. Ponúkame vám overených kvalitných lektorov a individuálny prístup. Počas kurzu absolvujete tieto workshopy:
Komunikačné know-how recruitera
Cieľom tréningu je získať najnovšie informácie z oblasti vedenia rôznych typov rozhovorov s pracovníkmi, podporiť rozvoj zručností na zvýšenie efektivity jednotlivých rozhovorov a pracovného výkonu zamestnanca.
Ako využiť behaviorálnu ekonómiu v recruitmente?
Až 95 % našich rozhodnutí sa udeje podvedome. Aj rozhodnutia vašich kandidátov. Viete, ako ich ovplyvniť a formovať? Workshop je postavený na reálnych príkladoch a pozorovaniach výberových procesov našich klientov z rôznych biznisov. Na prípadových štúdiách si ukážeme konkrétne ukážky toho, ako vám zákaznícka psychológia a behaviorálna ekonómia môže pomôcť zefektívniť váš výberový proces. Môžete sa spoľahnúť, že pracovný inzerát, e-maily, ktoré kandidátom v procese posielate, a konečne aj najdôležitejší moment – stretnutie s kandidátom – už nikdy nebude vyzerať rovnako.
Na workshope sa naučíte porozumieť neistotám kandidátov, vedieť ich predvídať. Naučíte sa, ako v nich vzbudiť pocit, že sú vyberaní bez toho, aby v nich vzrástli obavy týkajúce sa náročnosti pozície. Osvojíte si praktické stratégie, ktorými môžete zvýšiť pravdepodobnosť, že sa vaši top kandidáti rozhodnú ponuku prijať.
LinkedIn – prakticky pre personalistov
Praktický workshop, počas ktorého si rady a tipy vyskúšate priamo na svojom PC. Zmeny môžete rovno aplikovať a začať LinkedIn využívať efektívnejšie.
Využite databázu 500 000 Slovákov a 1 200 000 Čechov na LinkedIne efektívne a nájdite ľudí, ktorí nie sú na pracovných portáloch.
Obsah kurzu
1. deňAko využiť behaviorálnu ekonómiu v recruitmente
Lektor: Matej Šucha
Po absolvovaní workshopu budete detailne rozumieť tomu:
- čo je behaviorálna ekonómia a prečo jej význam v recruitingu stále rastie,
- prečo je skúsenosť kandidáta podobná skúsenosti zákazníka a ako ju formovať,
- prečo je dôležité to, ako firma znie (tone of voice),
- ako zabezpečiť, aby bola vaša komunikácia s kandidátmi priateľská, profesionálna a zároveň jednoduchá,
- aké obavy a neistoty môžu vzbudiť nevhodné otázky/formulácie v inzeráte a k čomu to vedie,
- aké behaviorálne princípy vám pomôžu pri písaní inzerátov, tak aby ste získali relevantnejších kandidátov,
- akých najčastejších chýb sa dopúšťajú manažéri a recruiteri počas pohovoru a ako sa ich vyvarovať,
- aké nástroje behaviorálnej ekonómie využiť na to, aby mal kandidát z pohovoru výnimočný zážitok, ktorý vás odlíši od ostatných firiem.
Komunikačné know-how recruitera
Lektor: PhDr. Tatiana Lesayová
- Typy rozhovorov na pracovisku, vhodné a nevhodné prístupy
- Psychologické aspekty v situácii rozhovoru:
- mať zručnosť jasne a vecne sa vyjadrovať
- umenie aktívne počúvať a klásť otázky
- pozitívne a negatívne neverbálne prejavy v rôznych typoch pracovných rozhovorov
- bariéry efektívneho vedenia rozhovoru a ich zvládanie
- Rozhovor pri prijímaní nového pracovníka
- štruktúra efektívneho rozhovoru a kompetencie personalistu
- čo je „tabu“
- Zásady vedenia a štruktúra rozhovoru pri individuálnom hodnotení pracovného výkonu
- chyby a bariéry
- pravidlá dávania a prijímania spätnej väzby
- Príprava rozhovoru na podporu rozvoja kariéry a motivácie pracovníka, nové nástroje a stratégie
- Štruktúra a priebeh rozhovoru pri porušení pracovnej disciplíny, zvládanie manipulácií a nečistých praktík
- Rozhovor pri prepúšťaní pracovníka (z rozhodnutia zamestnanca, z rozhodnutia organizácie)
- asertívny prístup
- oznamovanie výpovede
- zvládanie námietok a reakcií prepúšťanej osoby
- vysporiadanie sa s vlastnými emóciami
LinkedIn – prakticky pre personalistov
Lektor: Ivana Brutenič
- Prečo je LinkedIn najpoužívanejšia sociálna sieť na obsadzovanie stredného a vyššieho manažmentu? Ako ju môžete skutočne využiť aj pri nižších pozíciách?
- Ako vytvoríte zaujímavý profil, ktorý pracuje za vás?
- Ako efektívne pracovať s kontaktmi, ktoré máte, a získať kvalitných ľudí?
- Ako osloviť potenciálneho kolegu? Prečo vám neodpovedajú? Oplatí sa platená verzia LinkedInu?
- Ako overiť ich dôveryhodnosť a aká je LinkedIn etiketa?
- Ako budovať efektívnu firemnú komunikáciu, ktorá bude reprezentovať a predávať vás/vašu firmu.
- Tipy a triky, ktoré vám ušetria čas a prinesú výsledky.
- Ako myslieť inak ako väčšina konzultantov a personalistov a nájsť ľudí, ktorí „nemôžu/nechcú“ byť nájdení.
Cieľová skupina
Vzdelávací program je určený pre recruiterov, personalistov, manažérov a všetkých záujemcov o danú problematiku. Kurz je súčasťou personálnej a mzdovej akadémie Verlag Dashöfer.Hodnotenie
Organizátor
Podobné kurzy
podľa názvu a lokality