Detail kurzu

Komunikačný kurz

HCA Slovakia

Popis kurzu

Človek, ktorý sa vie bez problémov porozprávať s kýmkoľvek o čomkoľvek – bez ohľadu na to, či sa baví s najlepším priateľom alebo veľmi dôležitým klientom. Na druhej strane vie aj ukončiť rozhovor takým spôsobom, že to pre druhého nie je nepríjemné ani urážlivé. Pôsobí vo všetkých situáciách vyrovnaným dojmom, dokáže zvládnuť aj ťažšiu komunikáciu vrátane osobných útokov a vie byť oporou pre svojho partnera vo firme aj v súkromí.

Obsah kurzu

Témy: Robí vám problém byť vo väčšej spoločnosti? Zvyknete mať s ľuďmi spory kvôli maličkostiam? Stáva sa, že vás ľudia nepochopia? Bývate nervózny v prítomnosti určitých ľudí? Ste výbušný a robí vám problém ovládnuť sa v určitých situáciách? Musia vás ľudia žiadať, aby ste opakovali to, čo ste povedali? Dokážete dostať odpoveď na svoju otázku, aj keď sa druhý človek vykrúca? Viete hovoriť presvedčivo? Dokážete pohodlne prijať čokoľvek, vrátane osobných útokov na vás? Viete hovoriť napriek tomu, že vás iní vyrušujú? Skáčete vy druhým do reči? Ako viete dať ľuďom najavo, že ich počúvate a chápete? Robí vám problém osloviť úplne cudzieho človeka? Viete opraviť rozladenie v komunikácii? Ako zastaviť v reči tých „uhovorených“ tak, aby sa neurazili? Čo robiť, ak vám niekto položí nepríjemnú alebo príliš osobnú otázku? Ako dostať niekoho, kto je neochotný hovoriť, do konverzácie? Ako vrátiť človeka späť k pôvodnej téme rozhovoru, ak sústavne od nej odbočuje? Viete začať, ukončiť a riadiť tempo rozhovoru? Viete ako budovať dobré vzťahy s podriadenými, zákazníkmi, priateľmi a príbuznými?

Cieľová skupina

Kurz je určený pre vedúcich pracovníkov, obchodníkov, pracovníkov.

Hodnotenie




Organizátor