Detail kurzu

Seminár o PRODUKTIVITE

HCA Slovakia

Popis kurzu

Vyškolený účastník, ktorý pozná ucelenú základnú filozofiu a metódy manažérskeho know-how, pozná hlavné vplyvy na motiváciu pracovníkov a vie, ako ich aplikovať do života. Dokáže zorganizovať firmu, vie zadefinovať výsledok práce pre každého pracovníka, vie mu prideliť štatistiku, vytvoriť komunikačné línie a hlavne vie priviesť svoje oddelenie, resp. firmu k bezproblémovému fungovaniu. Účastník seminára získa informácie ako zlepšiť oblasti, ktoré mu robia problémy. Porovná si svoj pracovný štýl s princípmi práce stabilných a úspešných spoločností, ktoré sú na trhu už niekoľko desiatok rokov.

Obsah kurzu

Témy: Čo šéf musí a čo nesmie urobiť, aby udržal schopných ľudí? Stačia na to peniaze? Prečo strácajú pracovníci chuť do práce? Prečo ľudia robia práve u mňa? Mám ešte chuť chodiť do práce ako pred pár rokmi? Ako sa znova „naštartovať“? Prečo ešte vlastne robím? Musím, či ma to baví? Robím všetko pre zamestnancov a oni si to nevážia, prečo? Mám strach zo schopných ľudí? Prečo schopní odchádzajú? Ako neomylne spoznať pôvodcu problémov vo firme? Som dobrý šéf? Ja riešim problémy podriadených alebo podriadení moje? Čo má byť výsledkom šéfovej práce? Čo urobiť, aby som bol efektívnejší, lepší ako včera? Akú zvoliť stratégiu na ochranu svojich stálych zákazníkov? Ako korektne získavať nových? Podľa čoho viem, že môžem (prípadne musím) prijať novú pracovnú silu? Ako správne vyberať ľudí do zamestnania? Za čo má brať peniaze majiteľ vo firme? Aké sú práva a povinnosti majiteľa? Aký je rozdiel medzi majiteľom a výkonným riaditeľom? Vychoval som už niekoho, kto robí prácu tak dobre ako ja? Ako správne delegovať povinnosti a právomoci? Ako spolupracovať s príbuznými vo firme? Čo robiť s podriadeným ak nemá výkony? A čo s takým, ktorý je najlepší? Viem nájsť ohniská problémov vo firme? Prečo musím pracovať dlhšie ako 8 hodín denne? Dá sa to efektívnejšie? Má moja organizačná štruktúra logiku? Som si istý, že zabezpečí stabilné prežitie bez veľkých zmien? Ktoré činnosti sú nevyhnutné na dlhodobé fungovanie firmy? Ako položiť pevný základ, aby tu moja firma bola „aj o 100 rokov“? Ako budovať pobočky? Kedy môžem bezpečne spustiť novú činnosť? Prečo tržby klesajú v najnevhodnejšej chvíli? Ako predvídať poklesy?

Cieľová skupina

majitelia, riaditelia a top manažment firiem

Hodnotenie




Organizátor