Detail kurzu

Facebook marketing II. - meta business suite a správa stránky pre pokročilých, analytika, súťaže, tipy a triky a pokročilá tvorba príspevkov

IT LEARNING SLOVAKIA, s.r.o.

Popis kurzu

Ak používate Facebook pre vašu spoločnosť, vediete už nejaký ten čas firemný profil na Facebooku a stále máte pocit, že je priestor sa zlepšovať, v tom prípade je tento kurz určený práve pre vás. Popri vašej práci nestíhate sledovať trendy a aj v praxi vyskúšať všetky možnosti, ktoré Facebook, ako nástroj pre marketing na sociálnych sieťach prináša. A presne o tom je tento Facebook kurz. Je to voľné pokračovanie nášho kurzu Facebook I. pre začiatočníkov. Tento kurz je zhrnutím rokov vlastnej praxe lektora a viac ako stovky zrealizovaných kurzov, so spätnými väzbami a skúsenosťami účastníkov, odpoveďou na vaše otázky a tiež doplnením toho, čo sa do kurzu pre začiatočníkov nevošlo. Na kurze preberáme nástroj Meta Business Suite a jeho webovú aj mobilnú aplikáciu a vytvoríme si aj Business účet. Prejde mi pokročilé techniky tvorby príspevkov a merania úspešnosti, reportingu, správne vkladanie UTM parametrov, AB testovanie, či tvorbu príspevkov naraz na obe sociálne siete. Ukážeme si, ako spravovať Instagram z „počítača“, a teda z Business suitu a pridávať príspevky, či príbehy naraz a mnoho tipov ohľadom budovania povedomia, správne vedenie stránky a tiež dobré tipy na dobré súťaže, správy a množstvo iného. Neobídeme ani tému krízového manažmentu profilu a aký voliť správny prístup k recenziám. Témou budú aj populárne súťaže, kde si dopodrobna prejdeme ich ciele, pozrieme sa na správne možnosti, prejdeme si legislatívu a ukážeme si ako dobrú a hlavne prínosnú súťaž pripraviť. Nevyhneme sa témam budovania povedomia, krízového manažmentu alebo komentárom. Tvorba príspevkov je jedna vec, ale správny social manažér musí vedieť tvoriť udalosti, komunikovať v skupinách, pridávať príbehy, reelsy, videá a toto všetko sa naučíme – nespoliehať sa iba na príspevky. Prejdeme si teda dopodrobna aj tvorbu príbehov (facebook Stories) a čaká vás mnoho praktických tém a v neposlednom rade lektor, ktorý je ochotný diskutovať na vaše otázky. Naučíme sa, ako reportovať výsledky nadriadeným, alebo len tak pre seba pre svoje zdokonaľovanie sa v oblasti social marketingu. Facebook marketing II. je určený pre správcov Facebook stránok a aj Instagram profilov, nie pre začiatočníkov. Na jeho úspešné absolvovanie je potrebné mať skúsenosť nielen s pridávaním príspevkov, ale mať prehľad a vedomosti, ako vlastne Facebook a vôbec sociálne siete v súvislosti s marketingom fungujú. Ideálne je mať znalosti na úrovni predchádzajúceho prvého kurzu, resp. ideálne byť jeho absolventom. Kurzom ste len malý krôčik od dokonalého profilu a len pár klikov od toho, aby ste sa mohli titulovať pokročilý social manager - minimálne na Facebooku a aj na Instagrame. Zodpovedajúce vedomosti vám „nalejeme“ do hlavy za pár hodín - na výkone a vzhľade vašej Facebook stránky sa tisíckrát zúročia a v násobkoch vrátia cenu kurzu. Množstvo informácií, kvalitná prezentácia a stovky praktických príkladov robia z tohto kurzu povinnú jazdu pre všetkých, ktorí sa chcú alebo budú venovať social marketingu. Účastníci Facebook kurzov po absolvovaní kurzov navyše získavajú prístup k online videám a materiálom z oblasti online marketingu. Získavajú aj bezplatne 4x videokurz na zopakovanie a upevnenie vedomostí na tému: 1. Tvorba Facebook stránky a úvod do podnikania, 2. Meta Business Suite a tvorba nových príspevkov, 3. Založenie Business managera, reklamný účet a 4. Propagácia a tvorba reklám v reklamnom centre. Linka k materiálom, ako aj heslo bude účastníkom odovzdané priamo na kurze.

Obsah kurzu

Správa obsahu Facebook a Instagram – Meta Business suite
  • čo je to Meta Business Suite
  • jej možnosti a prístup
  • mobilná verzia
  • správa stránky vs. správa firmy
  • menu a funkcie
  • prepojenie s Instagramom
  • tvorba príspevkov a správa Facebooku a Instagramu súčasne
  • pokročilá tvorba príspevkov
  • správy a komentáre
  • plánovanie obsahu
Prepojenie s kanálom Instagramu
  • tvorba Instagramového profilu
  • ako stránku správne prepojiť
  • nastavenie aplikácie Instagram pre prepojenie
  • nastavenia profesionálneho Instagram profilu
  • automatické zdieľanie príspevkov
Skupiny a komunikácia
  • pridávanie stránky – profilu do skupín
  • výhody komunikácie značky
  • ako komunikovať v skupinách
  • tvorba obsahu
  • zmena fontov, ankety v skupinách
  • zdieľanie do skupín
  • automatické zdieľanie príspevkov
Príbehy - storičká a reelsy
  • formáty a možnosti komunikácie
  • čo je to príbeh
  • čo je to krátke video – reels
  • odporúčania a stratégie
  • odkiaľ vieme tvoriť príbeh
  • čo vieme dať do príbehu
  • tvorba príbehov cez mobilnú aplikáciu
  • pokročilé možnosti a kreatíva
  • tvorba a pridávanie krátkeho videa - reels
Iné príspevky a zdieľanie obsahu
  • kolotoč produktov z mojej stránky
  • označovanie produktov
  • tvorba príbehov na Facebooku a ich možnosti
  • nálepky a možnosti príbehov
  • živý vstup
  • anketa, hlasovanie
  • zmena fontu
  • výzva na správu
  • živý vstup, video
  • zľavnená ponuka
  • udalosť
  • pracovná ponuka
  • status a stav
  • zdieľaný príspevok
Budovanie reputácie a branding
  • nepriamy predaj
  • budovanie povedomia
  • práca s logom
  • psychologické rozdelenie tábora
Reporting a mesačné prehľady
  • načo sa zamerať
  • čo reportovať
  • nastavenie cieľov
  • ako pripraviť výstup
  • sledovanie úspešnosti na našom kanále
  • porovnávanie sa s konkurenciou
  • štatistika z Google Analytics
  • konverzie, ciele a nepriame konverzie
Offpage Facebook marketing a prepojenia
  • čo môžeme dať na naše web stránky 
  • správne odkazy z mojej stránky
  • zdieľacie tlačidlá
  • komentárové polia
  • Facebook feed alebo ako dostať na našu web stránku to, čo sa deje u nás na kalane
  • správne zdieľanie príspevkov
Karty na Facebooku a vlastné karty
  • pridávanie karty s prepojením na web stránku
  • úprava vzhľadu facebook stránky
  • pridávanie vlastných URL kariet do ľavého menu alebo jednoduchší variant e-shopu priamo u mňa na Facebooku
  • karta recenzie
Krízová situácia a moje recenzie
  • kedy reagovať
  • kam sa snažiť usmerniť komunikáciu
  • kontaktovať zákazníka
  • neblokovať používateľov
  • ospravedlňujte sa
  • ľudia sa radi hádajú
  • moje a vlastné prostredie
  • priznajte si chybu
  • komentáre v platenej reklame
  • recenzie a ich vedenie
  • nahlasovanie recenzii
  • odpovedanie
  • radenie recenzii
Používanie UTM odkazov z FB príspevkov a reportovanie
  • prepájanie FB a Google Analytics
  • reporting a zhodnotenie cieľov 1x mesačne
  • počet príspevkov
  • najlepší príspevok
  • sledovanie aj GA a konverzie
  • pokročilé zdieľanie odkazov
  • správna skladba meta tagov v adrese
  • url debuger alebo ako meniť obsah zdieľania
Súťaže dopodrobna a typy súťaží
  • pravidlá súťaží
  • zakázané techniky alebo ako prísť do 10 minút o svoj firemný Facebook kanál
  • 3 ciele súťaží, alebo čo chceme docieliť
  • ako založiť súťaž
  • právne hľadisko súťaže a podmienky
  • ako súťaž vyhodnotiť
  • žrebovanie výsledkov
  • právna forma a podoba pravidiel
  • kam umiestniť pravidlá

Diskusia a záver

Hodnotenie




Organizátor



Ďalšie termíny kurzu
Termín Cena Miesto konania Zarezervovať