Detail kurzu
Facebook marketing II. - meta business suite a správa stránky pre pokročilých, analytika, súťaže, tipy a triky a pokročilá tvorba príspevkov
IT LEARNING SLOVAKIA, s.r.o.
Popis kurzu
Ak používate Facebook pre vašu spoločnosť, vediete už nejaký ten čas firemný profil na Facebooku a stále máte pocit, že je priestor sa zlepšovať, v tom prípade je tento kurz určený práve pre vás. Popri vašej práci nestíhate sledovať trendy a aj v praxi vyskúšať všetky možnosti, ktoré Facebook, ako nástroj pre marketing na sociálnych sieťach prináša. A presne o tom je tento Facebook kurz. Je to voľné pokračovanie nášho kurzu Facebook I. pre začiatočníkov. Tento kurz je zhrnutím rokov vlastnej praxe lektora a viac ako stovky zrealizovaných kurzov, so spätnými väzbami a skúsenosťami účastníkov, odpoveďou na vaše otázky a tiež doplnením toho, čo sa do kurzu pre začiatočníkov nevošlo.
Na kurze preberáme nástroj Meta Business Suite a jeho webovú aj mobilnú aplikáciu a vytvoríme si aj Business účet. Prejde mi pokročilé techniky tvorby príspevkov a merania úspešnosti, reportingu, správne vkladanie UTM parametrov, AB testovanie, či tvorbu príspevkov naraz na obe sociálne siete. Ukážeme si, ako spravovať Instagram z „počítača“, a teda z Business suitu a pridávať príspevky, či príbehy naraz a mnoho tipov ohľadom budovania povedomia, správne vedenie stránky a tiež dobré tipy na dobré súťaže, správy a množstvo iného. Neobídeme ani tému krízového manažmentu profilu a aký voliť správny prístup k recenziám. Témou budú aj populárne súťaže, kde si dopodrobna prejdeme ich ciele, pozrieme sa na správne možnosti, prejdeme si legislatívu a ukážeme si ako dobrú a hlavne prínosnú súťaž pripraviť. Nevyhneme sa témam budovania povedomia, krízového manažmentu alebo komentárom.
Tvorba príspevkov je jedna vec, ale správny social manažér musí vedieť tvoriť udalosti, komunikovať v skupinách, pridávať príbehy, reelsy, videá a toto všetko sa naučíme – nespoliehať sa iba na príspevky. Prejdeme si teda dopodrobna aj tvorbu príbehov (facebook Stories) a čaká vás mnoho praktických tém a v neposlednom rade lektor, ktorý je ochotný diskutovať na vaše otázky.
Naučíme sa, ako reportovať výsledky nadriadeným, alebo len tak pre seba pre svoje zdokonaľovanie sa v oblasti social marketingu.
Facebook marketing II. je určený pre správcov Facebook stránok a aj Instagram profilov, nie pre začiatočníkov. Na jeho úspešné absolvovanie je potrebné mať skúsenosť nielen s pridávaním príspevkov, ale mať prehľad a vedomosti, ako vlastne Facebook a vôbec sociálne siete v súvislosti s marketingom fungujú. Ideálne je mať znalosti na úrovni predchádzajúceho prvého kurzu, resp. ideálne byť jeho absolventom.
Kurzom ste len malý krôčik od dokonalého profilu a len pár klikov od toho, aby ste sa mohli titulovať pokročilý social manager - minimálne na Facebooku a aj na Instagrame. Zodpovedajúce vedomosti vám „nalejeme“ do hlavy za pár hodín - na výkone a vzhľade vašej Facebook stránky sa tisíckrát zúročia a v násobkoch vrátia cenu kurzu.
Množstvo informácií, kvalitná prezentácia a stovky praktických príkladov robia z tohto kurzu povinnú jazdu pre všetkých, ktorí sa chcú alebo budú venovať social marketingu.
Účastníci Facebook kurzov po absolvovaní kurzov navyše získavajú prístup k online videám a materiálom z oblasti online marketingu. Získavajú aj bezplatne 4x videokurz na zopakovanie a upevnenie vedomostí na tému: 1. Tvorba Facebook stránky a úvod do podnikania, 2. Meta Business Suite a tvorba nových príspevkov, 3. Založenie Business managera, reklamný účet a 4. Propagácia a tvorba reklám v reklamnom centre. Linka k materiálom, ako aj heslo bude účastníkom odovzdané priamo na kurze.
Obsah kurzu
Správa obsahu Facebook a Instagram – Meta Business suite- čo je to Meta Business Suite
- jej možnosti a prístup
- mobilná verzia
- správa stránky vs. správa firmy
- menu a funkcie
- prepojenie s Instagramom
- tvorba príspevkov a správa Facebooku a Instagramu súčasne
- pokročilá tvorba príspevkov
- správy a komentáre
- plánovanie obsahu
- tvorba Instagramového profilu
- ako stránku správne prepojiť
- nastavenie aplikácie Instagram pre prepojenie
- nastavenia profesionálneho Instagram profilu
- automatické zdieľanie príspevkov
- pridávanie stránky – profilu do skupín
- výhody komunikácie značky
- ako komunikovať v skupinách
- tvorba obsahu
- zmena fontov, ankety v skupinách
- zdieľanie do skupín
- automatické zdieľanie príspevkov
- formáty a možnosti komunikácie
- čo je to príbeh
- čo je to krátke video – reels
- odporúčania a stratégie
- odkiaľ vieme tvoriť príbeh
- čo vieme dať do príbehu
- tvorba príbehov cez mobilnú aplikáciu
- pokročilé možnosti a kreatíva
- tvorba a pridávanie krátkeho videa - reels
- kolotoč produktov z mojej stránky
- označovanie produktov
- tvorba príbehov na Facebooku a ich možnosti
- nálepky a možnosti príbehov
- živý vstup
- anketa, hlasovanie
- zmena fontu
- výzva na správu
- živý vstup, video
- zľavnená ponuka
- udalosť
- pracovná ponuka
- status a stav
- zdieľaný príspevok
- nepriamy predaj
- budovanie povedomia
- práca s logom
- psychologické rozdelenie tábora
- načo sa zamerať
- čo reportovať
- nastavenie cieľov
- ako pripraviť výstup
- sledovanie úspešnosti na našom kanále
- porovnávanie sa s konkurenciou
- štatistika z Google Analytics
- konverzie, ciele a nepriame konverzie
- čo môžeme dať na naše web stránky
- správne odkazy z mojej stránky
- zdieľacie tlačidlá
- komentárové polia
- Facebook feed alebo ako dostať na našu web stránku to, čo sa deje u nás na kalane
- správne zdieľanie príspevkov
- pridávanie karty s prepojením na web stránku
- úprava vzhľadu facebook stránky
- pridávanie vlastných URL kariet do ľavého menu alebo jednoduchší variant e-shopu priamo u mňa na Facebooku
- karta recenzie
- kedy reagovať
- kam sa snažiť usmerniť komunikáciu
- kontaktovať zákazníka
- neblokovať používateľov
- ospravedlňujte sa
- ľudia sa radi hádajú
- moje a vlastné prostredie
- priznajte si chybu
- komentáre v platenej reklame
- recenzie a ich vedenie
- nahlasovanie recenzii
- odpovedanie
- radenie recenzii
- prepájanie FB a Google Analytics
- reporting a zhodnotenie cieľov 1x mesačne
- počet príspevkov
- najlepší príspevok
- sledovanie aj GA a konverzie
- pokročilé zdieľanie odkazov
- správna skladba meta tagov v adrese
- url debuger alebo ako meniť obsah zdieľania
- pravidlá súťaží
- zakázané techniky alebo ako prísť do 10 minút o svoj firemný Facebook kanál
- 3 ciele súťaží, alebo čo chceme docieliť
- ako založiť súťaž
- právne hľadisko súťaže a podmienky
- ako súťaž vyhodnotiť
- žrebovanie výsledkov
- právna forma a podoba pravidiel
- kam umiestniť pravidlá
Diskusia a záver
Hodnotenie
Organizátor
Ďalšie termíny kurzu
Podobné kurzy
podľa názvu a lokality