Detail kurzu

Platená reklama Facebook a Instagram III. - vyhodnotenie a optimalizácia reklám pre pokročilých

IT LEARNING SLOVAKIA, s.r.o.

Popis kurzu

Počítačový kurz platená reklama Facebook a Instagram III. je voľným pokračovaním našich marketingových kurzov, ktoré sa zaoberajú propagáciou na Facebooku, ale aj na sociálnej sieti Instagram. Kurz je zameraný na tvorbu pokročilých kampaní cez Facebook Business Managera a ich optimalizácii, vďaka ktorému získate nielen prehľad o tom, čo všetko propagácia na Facebooku a Instagrame ponúka, ale naučíte sa, ako sa tvoria kvalitné kampane s rôznymi cieľmi. Kurz nie je vhodný pre začiatočníkov a požívateľov, ktorí nemajú skúsenosti s platenou reklamou a naopak veľmi vhodný a poučný pre používateľov, ktorí reklamy na Facebooku a Instagrame robia/robili a potrebujú ich robiť ešte výkonnejšie, lacnejšie a hlavne efektívnejšie – úplne ideálne pre absolventov kurzov Facebook platená reklama I. a Facebook platená reklama II. Naučíte sa aktuálne novinky a trendy od odborného lektora a zasvätíme vás do tajov Business Managera a jeho možností. Tento kurz je zameraný na tvorbu kampaní s cieľom budovania povedomia, predaja produktov alebo služieb, či samotný remarketing. Na kurze sa naučíte, ako vytvárať efektívne kampane na Facebooku alebo Instagrame, ako fungujú kreatívy pre konkrétne zobrazenia, ako pracovať s cieľovými skupinami a ako vytvárať cieľové skupiny, ktoré vám prinesú nový biznis. Na sociálnej sieti Facebook sa nachádza viac ako 2,5 milióna aktívnych slovenských účtov, na Instagrame je to viac ako 1 milión. Preto sú tieto sociálne siete považované za vynikajúci kanál na propagáciu vás alebo vašej firmy. Okrem toho zbierajú nespočetne veľa dát, s ktorými môžete pracovať priamo počas cielenia reklamy. Spoločne si ukážeme, ako nájsť svojich zákazníkov naprieč viacerými cieľovými skupinami, ako správne nastaviť kampaň tak, aby plnila vaše ciele a očakávania a to za doslova „pár EURO“. Oslovte nových potencionálnych zákazníkov, priveďte ich na svoj web, pracujte s nimi a pomocou konverzie z nich vytvorte vašich nakupujúcich zákazníkov. Okrem iného sa na kurze naučíte, ako sa kampane na Facebooku optimalizujú, ako sa vyhodnocujú a kedy je potrebné spraviť zásahy nielen v kampani, ale aj vašej webovej stránke. Kurz je veľmi praktický, preto si nezabudnite doma, či v práci svoje otázky. Množstvo informácií, nadupaná prezentácia a stovky praktických príkladov robia z tooto kurzu povinnú jazdu pre všetkých, ktorí sa chcú alebo budú venovať social marketingu. Účastníci Facebook kurzov po absolvovaní kurzov navyše získavajú prístup k online videám a materiálom z oblasti online marketingu. Získavajú aj bezplatne 4x videokurz na zopakovanie a upevnenie vedomostí na tému: 1. Tvorba Facebook stránky a úvod do podnikania, 2. Meta Business Suite a tvorba nových príspevkov, 3. Založenie Business managera, reklamný účet a 4. Propagácia a tvorba reklám v reklamnom centre. Linka k materiálom, ako aj heslo bude účastníkom odovzdané priamo na kurze.

Obsah kurzu

Úvod
  • na čo slúži reklama cez Facebook
  • aké typy reklám na Facebooku poznáme
    • rozdiel medzi propagovaním príspevku a reklamnou kampaňou
    • kde sa môže zobrazovať reklama vytvorená na Facebooku
    • čo môže byť obsahom reklamy na Facebooku
  • aké základné štatistické údaje nám Facebook poskytuje
  • prečo je štatistika dôležitá
Opakovanie Facebook Business Managera
  • ako si vytvoriť Facebook Business účet
  • nastavenie fakturácie a platby
  • panel nástrojov Business Managera
    • ako pridať Facebook stránku
    • ako si vytvoriť reklamný účet a jeho podstata
    • ako pridať viacero užívateľov k reklamnému účtu alebo stránke v Business Managerovi
    • najčastejšie chyby a ich odstránenie
Príprava kampane cez Facebook Business Managera
  • stanovenie si stratégie a cieľa kampane
  • nástroj Štatistiky publika ako pomocník pri vytváraní cieľových skupín
  • voľba typu reklamy na základe cieľa kampane
  • kreatíva reklamy
    • obrázková forma – ako zhotoviť príťažlivý vizuál pre vašu cieľovú skupinu
    • video reklama
    • ako správne napísať text pre reklamu
  • výber vstupných stránok pre kampaň
    • ako zvoliť správnu Landing Page
    • čo by mala Landing Page obsahovať
    • kedy je nutné si vytvoriť novú podstránku na webe, ktorá bude slúžiť ako Landing Page
  • určenie si rozpočtu kampane
Optimalizácia a opakovanie na tému Facebook Pixel
  • vytvorenie Facebook Pixelu
  • implementácia Facebook Pixelu
  • čo sú to Eventy vo Facebook Pixeli
  • ako spojazdniť trackovanie eventov na webstránke
  • ako si v prípade potreby vytvoriť vlastný Event
Spustenie kampane cez Facebook Business Managera
  • vytvorenie novej kampane
    • zoznámenie sa s cieľmi reklamy
    • nastavenie správneho cieľa reklamy
    • nastavenie rozpočtu kampane
    • nastavenie dĺžky kampane
    • pokročilé nastavenia rozpočtu kampane
  • vytvorenie cieľovej skupiny a jej nastavenie
    • vytváranie, editácia a práca s vytvorenými cieľovými skupinami
    • vytváranie podobných publík
    • automatické umiestnenia vs. vlastný výber umiestnenia
      • kde sa môže reklama zobrazovať
      • ako funguje automatické umiestnenie
      • výber správneho umiestnenia na základe cieľa reklamy
    • ďalšie možnosti umiestnenia, optimalizácie a doručenia reklám
  • vytváranie viacerých cieľových skupín v rámci kampane
  • nastavenie vizuálu a contentu reklamy
    • formáty reklám a ich veľkosti
    • nahrávanie vizuálu reklamy
    • využitie fotobanky shutterstock
    • priraďovanie reklamy pre rôzne typy umiestnenia
    • práca s textom, nadpisom a popisom
    • čo je to UTM kód a ako ho priradiť reklame
    • ako správne zvoliť tlačidlo výzva na akciu
    • kontrola vizuálneho vzhľadu reklamy cez ukážky
  • nastavenie viacerých finálnych reklám
  • kopírovanie finálnych reklám naprieč cieľovými skupinami a kampaňami
Remarketingová reklama
  • čo je to remarketing
  • čo je potrebné na to, aby sme mohli remarketing robiť
  • ako si správne definovať cieľovú skupinu pre remarketingovú reklamu
  • vytvorenie cieľovej skupiny z remarketingového pola
  • nastavenie cieľu remarketingovej reklamy
Vyhodnocovanie úspešnosti kampane
  • práca s dátami z Facebook Business Managera
  • práca s dátami Google Analytics
  • vyhodnotenie úspešnosti na základe cieľa
  • ako navrhnúť správne zmeny
  • praktické úkážky
  • ROI
Optimalizácia kampane
  • čo môžeme v rámci kampane optimalizovať
  • stanovenie si cieľa optimalizácie
  • ako optimalizovať rozpočet
  • ako optimalizáciou zlepšiť ROI
Úvod do funnelov
  • čo je to funnel
  • ako vytvoriť funnel
  • praktické príklady
Voľná diskusia
Hodnotenie




Organizátor



Ďalšie termíny kurzu
Termín Cena Miesto konania Zarezervovať