Detail kurzu
Efektívne vedenie porád a stretnutí - zaujímavé, krátke, výstižné, efektívne porady
IT LEARNING SLOVAKIA, s.r.o.
Popis kurzu
Ako spôsobiť aby porada či stretnutie bolo zaujímavé, krátke, výstižné, efektívne ... aby to nebola zbytočným mrhaním času, prostriedkov, a energie účastníkov ... aby sa na termíny ľudia tešili. Nemožné ? ... príďte na tréning uvidíte .-)
Cieľom tréningu je, naučiť účastníkov akým spôsobom aj z porád a stretnutí urobiť čas, na ktorý sa účastníci tešia. Akým štýlom a formou poradu viesť. Aké témy na poradu či stretnutia patria a naopak, ktoré by sa mali riešiť mimo. Ako pôsobiť motivačne na svoj tím. Ako pripraviť štruktúru, program, pripraviť účastníkov, moderovať priebeh porady a hodnotiť výsledky. Absolventi si rozšíria informácie o tom ako efektívne viesť stretnutia a porady, ako správne zostavovať program, vyberať vhodné témy, o ktorých je možné na poradách diskutovať. Absolventi dokážu viesť poradu správnym smerom, udržiavať účastníkov v pozornosti, minimalizovať jej trvanie, používať správne komunikačné prostriedky a pomôcky. Zámerom je vytvoriť podmienky pre získanie praktických zručností ako viesť pracovné stretnutia, aby boli efektívne, motivujúce a viedli k cieľu.
Po skončení kurzu:
• zistíte, že poradu si môžete vy aj vaši zamestnanci či obchodní partneri užiť
• viete aplikovať zručnosti k príprave akýchkoľvek stretnutí či porád
• máte zážitok ako sami ovplyvňujete priebeh porady, schôdzky či stretnutia
• viete aplikovať techniky potrebné pre vedenie porád vo vzťahu k cieľom
• viete rozpoznať vlastné zdroje a možnosti rozvoja / zvýšenie produktivity
• a ... mnoho mnoho iného
Obsah kurzu
Efektívna pracovná porada
- Typy porád
- Príprava, Ciele, Priebeh a závery porady
- Prekážky efektívnej porady
- Účastníci porady
- Techniky efektívnej komunikácie počas porady / Techniky vedenia porád
- Brainstorming a myšlienkové mapy
Výber tém porád
- Témy a typy porád / Zásady pre výber tém
- Vybrané typy porád – informačná, riešiteľská, rozhodovacia
Cieľ a účel porady, stretnutia či schôdzky
- Poznávanie a význam kríz
- Priebeh diskusie / účastníci / kto a počet ľudí
- Úlohy účastníkov, vedúceho, zapisovateľa a facilitátora
Organizácia stretnutí a porád
- Príprava na poradu
- Úvod porady či stretnutia / Priebeh porady / Záver porady
- Následné aktivity
Čas, priestor a technika
- Výber vhodného miesta a usporiadanie priestoru
- Využívanie priestoru porady / optimálne trvanie porady
- Hospodárenie s časom na porade
- Technické zaistenie na porade
Efektívne a motivačné porady, stretnutia či schôdzky
- Čo účastníci reálne očakávajú
- Metódy ako stretnutie uskutočniť efektívne a zaujímavo
- Praktické precvičovanie motivačných prvkov vedenia porád či stretnutí
Záver - Voľná diskusia - Podpora - Networking
Cieľová skupina
začiatočníkHodnotenie
Organizátor
Podobné kurzy
podľa názvu a lokality