Detail kurzu
Obchod a marketing v digitálnej dobe (Online účasť)
IPA Slovakia, s.r.o.
Popis kurzu
Ján Košturiak a Simona Kubán o najnovších trendoch, moderných nástrojoch v digitálnej dobe a postupe budovania obchodného a marketingového ekosystému na konkrétnych klientoch.
Firmy investujú do vývoja výrobkov a služieb, ktoré nevedia predať. Obchod niekedy funguje ako kancelária na vybavovanie objednávok a marketing ako propagačné oddelene. Žijeme v dobe, keď musíme najskôr predať, až následne vyvinúť a vyrobiť. Obchod a marketing, spolu s vývojom a výrobou zaisťujú vysoké marže, objemy a ich dlhodobú udržateľnosť. Je to proces, ktorý treba riadiť a zlepšovať. Prichádzajú nové metódy a nástroje pre riadenie a optimalizáciu tohto procesu, ktoré mnohí majitelia firiem ani ich špecialisti na obchod a marketing nepoznajú.
Cieľom tohto seminára je:
- Ukázať si najnovšie trendy v obchode a marketingu pre rôzne druhy výrobkov a služieb B2B a B2C
- Zoznámiť sa s modernými nástrojmi obchodu a marketingu v digitálnej dobre
- Ukázať si postup budovania obchodného a marketingového ekosystému na konkrétnych klientoch
Obsah kurzu
9:00 - 10:30- Nové trendy na trhu a hlavné zmeny v obchode a marketingu v posledných rokoch
- Princípy obchodu a marketingu v digitálnej dobe
- Ako zvyšovať marže výrobkov a služieb?
- Marketing a komunikácia so zákazníkmi
- Konfigurátory výrobkov a služieb a zjednodušovanie na internete
- Marketingový a obchodný digitálny ekosystém
- Ukážky praktických riešení
- Workshop na zlepšenie obchodu a marketingu
- Pohľad na súčasný stav
- Návrh budúceho stavu
- Postup zmeny
- Záverečná diskusia a zhrnutie
- Akčný plán pre účastníkov
Cieľová skupina
- majitelia a vrcholoví manažéri firiiem,
- pracovníci obchodu a marketingu,
- inovátori a vývojári nových výrobkov a služieb
Hodnotenie
Organizátor
Podobné kurzy
podľa názvu a lokality