Detail kurzu
Správne, komplexné a prehľadné vedenie pokladničnej agendy v r. 2021
Vzdelávacia akadémia Jána Amosa Komenského - V.A.J.A.K., s.r.o., pobočka Trnava
Popis kurzu
Seminár je určený pre účtovníčky a osoby zodpovedné za komplexnú
evidenciu pokladne a hotovostných a bezhotovostných platieb vo firme.
Obsah kurzu
- Hotovostný a bezhotovostný platobný styk v roku 2021
- systém predprípravy pokladničných dokladov v súčinnosti s internými predpismi
- ostatné súvisiace evidencie s pokladničnými dokladmi, opakované hotovostné platby, možnosť zberných pokladničných dokladov, sčítacie pásky, správne vyplnenie náležitosti pokladničného dokladu
- zoznamy číselných symbolov a skratiek, zjednodušené účtovné daňové doklady, vyúčtovanie pokladničných operácii systémom interných dokladov
- kritéria pri vytváraní analytických účtov Pokladnica, podpisy pokladníkov na pokladničných dokladoch, kópie a originály dokladov
- Zákon o finančnej kontrole (Vzor – Základná finančná kontrola v súlade s 7 zákona č. 357/2015 Z. z.); Zákon o slobodnom prístupe k informáciám, Výnos MF SR ktorým sa ustanovuje denný limit zostatku pre klientov štátnej pokladne
- Kontrola a správnosť vedenia pokladničnej evidencie firmy
- zásady pre vedenie pokladničnej agendy v súčinnosti s finančným účtovníctvom
- označovanie a číslovanie PD, TERMINALOVÉ PLATBY cez pokladňu (správna evidencia a účtovanie terminálových platieb)
- prísne zúčtovateľné tlačivá a ich evidencie v účtovných jednotkách; poskytnuté zálohy a ich interné zúčtovanie a evidencia, originály a kópie PD; systém vrátenia hotovosti do pokladnice, preukázanie skutkovej podstaty pokladničného pohybu
- evidencia prísne zúčtovateľných cenín, poskytovanie záloh, preddavkov, žiadosť o poskytnutie preddavku, evidencia stravných lístkov; výplata miezd cez pokladňu a všetky potrebné náležitosti k doloženiu pokladničných operácii, inventarizácia pokladne
- Žiadanka na poskytnutie preddavku z pokladne, vzor smernice na vedenie pokladničnej agendy, preskúmanie pokladničných dokladov, oprava pokladničných dokladov, inventarizácia peňažných prostriedkov v hotovosti
- Správna väzba hotovostnej úhrady na záväzkový či pohľadávkový režim, pokladničná kniha ako zrkadlo hotovostných platieb
- Zákon o obmedzení platieb v hotovosti, núdzový stav a pokladničné operácie, príklady. Vyhlásenie núdzového stavu v SR a jeho dopad na hotovostné platby účtovných jednotiek.
- Diskusia, riešenie námetov účastníkov seminára
Účastníci SEMINÁRA obdržia pracovný materiál
Účastnícky poplatok: 60 € s DPH
Účastnícky poplatok môžete taktiež hradiť v hotovosti v deň konania odborného seminára. V prípade neúčasti vložné nevraciame, je možné vyslať iného účastníka. Faktúru obdržíte na školení alebo Vám ju zašleme poštou na základe riadne vyplnenej prihlášky. Záväzne prihláseným účastníkom zašleme osobitnú pozvánku. Bližšie informácie: Mgr. František Kozoň, tel. č.: 0948/259 629, e-mail: kurzy.tt@vajak.sk, www.vajak.sk
Cieľová skupina
Seminár je určený pre účtovníčky a osoby zodpovedné za komplexnú evidenciu pokladne a hotovostných a bezhotovostných platieb vo firme.Hodnotenie
Organizátor

Podobné kurzy
podľa názvu a lokality