Detail kurzu
ONLINE – Podnikové zdroje a ich riadenie ZADARMO - určené pre podnikateľov, ktorých zasiahol dopad COVID-19 a potrebujú REŠTART
OTIDEA s.r.o.
Popis kurzu
V rámci Únie klastrov Slovenska (ÚKS) implementujeme Medzinárodný projekt DanubeChance2.0 zameraný na vytváranie vhodného podnikateľského prostredia a poskytovanie druhej šance podnikateľom. V rámci daného projektu budú zorganizované 4 vzdelávacie workshopy (jednodňové podujatia). Jedná sa o podujatia na národnej úrovni, ktoré budú určené pre súčasných podnikateľov, začínajúce podniky ako aj pre ľudí, ktorí majú skúsenosti v oblasti podnikania z minulosti.
Podmienka - účasť 1 osoby manažéra alebo konateľa na 1 workshope. Výstupom je vyplnený osobný akčný plán (pri jeho vypĺňaní pomôže lektor) a dotazník spokojnosti.
Zámery a ciele workshopu:
- rozšíriť vedomosti a zručnosti účastníkov v oblasti prípravy stratégie firmy, organizácie
- poskytnúť účastníkom účinné nástroje marketingového riadenia firmy
- zvýšiť efektívnosť firmy, organizácie dôslednou implementáciou kvalitne pripraveného marketingového plánu
Po absolvovaní workshopu budú účastníci schopní:
- definovať prvky a vzťahy v strategickom manažmente a marketingu
- vnímať strategické riadenie ako proces
- vykonať analýzu externého a interného prostredia firmy, definovať silné stránky, príležitosti, obmedzenia i riziká
- poznať a využívať základné princípy tvorby a implementácie stratégie
- definovať základné prvky, ktoré ovplyvňujú služby zákazníkom
- definovať cieľové trhy a segmentovať zákazníkov
- vytvárať prostredie pre poskytovanie kvalitných služieb zákazníkom
- využívať zásady strategického riadenia vo svojej práci
- pripraviť akčný plán rozvoja firmy v oblasti stratégie a marketingu
- pripraviť svoj akčný plán pre ďalší osobný rozvoj v oblasti zručností strategického a marketingového riadenia.
Obsah kurzu
Strategický manažment a marketing
Definovanie základných pojmov - strategický manažment, stratégia, strategické ciele, politiky firmy
Základné zložky strategického manažmentu
Strategický marketing
Strategické analýzy
Rôzne prístupy k situačnej analýze (SWOT, PEST, Porterov model a pod.)
Analýza externého prostredia – príležitosti a ohrozenia
Získavanie informácií o externom prostredí, definovanie rizík
Porterova analýza konkurenčných síl v prostredí
Analýza interného prostredia – silné a slabé stránky firmy
Kritické faktory úspechu firmy a ich využitie pri expanzii firmy
Definovanie a implementácia stratégie
Tvorba strategického plánu firmy, organizácie
Konkrétne kroky implementácie stratégie
Ako sa vyhnúť rizikám a chybám pri implementácii strategického plánu
Riadenie firmy orientovanej na zákazníka
Základné nástroje CRM
Poznanie zákazníka ako základný predpoklad efektívnosti poskytovania služieb zákazníkom
Segmentácia zákazníkov – jej význam vplyv na efektívnosť firmy
Marketingové činnosti podporujúce lojalitu klientov
Vplyv CRM na rozvoj firmy
Tvorba akčných plánov firemného a osobného rozvoja
Princípy správneho akčného plánovania
Určenie hlavných oblastí potreby zmeny a tvorba akčného plánu zlepšenia
Príprava akčného plánu pre svoj ďalší osobný rozvoj v oblasti zručností strategického a marketingového riadenia
Výstupy workshopu:
osobný akčný plán, dotazník spokojnosti
Cieľová skupina
súčasných podnikateľov alebo začínajúcich podnikateľov z malých firiem, podnikateľov, ktorých zasiahol dopad COVID-19 a potrebujú REŠTART, 1 osoba (konateľ, manažment, SZČO) na 1 workshopV cene je zahrnuté organizačné a technické zabezpečenie, náklady lektora, materiály pre účastníkov, online platforma
Hodnotenie
Organizátor

Podobné kurzy
podľa názvu a lokality