Detail kurzu

Efektívna asistentka

VAM Consulting, s. r. o.

Popis kurzu

Absolventi kurzu získajú zručnosti pri organizovaní práce sekretariátu, príprave rokovaní, tlačových konferencií. Precvičia si asertívnu komunikáciu. Získajú vedomosti o zvýšení osobného i firemného imidžu, biznis protokolu.

Obsah kurzu

  • Úlohy a organizácia moderného sekretariátu, úloha a kompetencie sekretárky – asistentky
  • Osobnosť asistentky, osobnosť nadriadeného a produktívne vychádzanie s ním
  • Sebadiagnostika
  • Typológia osobnosti, transakcionálna analýza, úrovne komunikácie
  • Klient versus kolega
  • Komunikačná klíma
  • Komunikačné štýly, bariéry efektívnej komunikácie,
  • Komunikácia cez telefón, telefonické metódy – cvičenie
  • Aplikácia firemnej kultúry v telefonovaní – cvičenie
  • Manažment konfliktu, komunikačné štýly, bariéry efektívnej komunikácie
  • Konflikt, jeho etapy a postup pri zvládania konfliktu
  • Praktické riešenia prípadových štúdií – Päť techník – cvičenia ( príklady)
  • Využitie niektorých asertívnych techník pri zvládaní konfliktu
  • Cvičenie
  • Matrica času, požierače času
  • Príprava a priebeh porád, vedenie zápisu
  • Príprava služobných ciest, organizačné zabezpečenie obchod. rokovaní
  • Prijímanie domácich a zahraničných návštev
  • Biznis etiketa pri obchodných rokovaniach
  • Tlačové konferencie, dary
  • Pozdravy, oslovovanie, vizitky, pozvánky, pohostenie
  • Príprava pracovného obeda, koktailu, recepcie a pod. – len organizačné záležitosti
  • Imidž sekretárky, asistentky
  • Odporúčanie pre oblečenie asistentky
  • Diskusia

Cieľová skupina

Asistentky, sekretárky, obchodníci, pracovníci oddelení RĽZ.

Certifikát Osvedčenie o absolvovaní Poznámka k cene

Klienti AMConsulting z rokov 2005 - 2009 10% zľava

Hodnotenie




Organizátor