Detail kurzu

Detekcia odchodu zákazníka

ACREA SR, spol. s r.o.

Popis kurzu

Kurz je realizovaný prezenčne (v Prahe) aj online.

Účastníci sa zoznámia s tým, ako sa rieši štandardná dataminingová úloha optimalizovaného výberu zákazníkov do retenčných kampaní. Pri riešení prejdeme všetky fázy dataminingovej metodológie CRISP-DM. Účastníci sa tak naučia plánovať projekt, pripravovať si dáta, vybrať optimálny model, odhadnúť prínosy a zaradiť optimalizovaný výber ohrozených zákazníkov do existujúcich marketingových procesov.

Obsah kurzu

Program kurzu:

  1. príprava historických dát na modelovanie
  2. ladenie supervizovaného modelu, penalizácia chýb
  3. interpretácia vzorov správania
  4. odhad prínosov zabránenia odchodu ku konkurencii
  5. skórovanie súčasných zákazníkov
  6. plánovanie retenčnej kampane

Cieľová skupina

Kurz je určený pre manažérov, marketingových pracovníkov a začínajúcich dataminerov, ktorí chcú zamedziť odlivu existujúcich zákazníkov pomocou optimalizácie retenčných kampaní.
Hodnotenie




Organizátor



Ďalšie termíny kurzu
Termín Cena Miesto konania Zarezervovať