Detail kurzu

Analýza potrieb zákazníka

Asseco CEIT, a.s.

Popis kurzu

Zámerom vzdelávania je vybaviť účastníkov takými vedomosťami a zručnosťami, ktoré im umožia efektívne vykonať analýzu potrieb zákazníka.

Po skončení vzdelávania budú účastníci:

  • vedieť uskutočniť analýzu potrieb u konkrétneho zákazníka
  • vedieť definovať presné ciele stretnutia
  • vedieť opísať predpokladané oblasti na spoluprácu
  • vedieť identifikovať dokumentáciu, ktorú je potrebné vyžiadať od zákazníka
  • vedieť vypracovať návrh ďalšieho postupu
  • vedieť sumarizovať výsledky obchodného stretnutiaZámerom vzdelávania je vybaviť účastníkov takými vedomosťami a zručnosťami, ktoré im umožia efektívne vykonať analýzu potrieb zákazníka.

CIEĽ: Po skončení vzdelávania budú účastníci:

  • vedieť uskutočniť analýzu potrieb u konkrétneho zákazníka
  • vedieť definovať presné ciele stretnutia
  • vedieť opísať predpokladané oblasti na spoluprácu
  • vedieť identifikovať dokumentáciu, ktorú je potrebné vyžiadať od zákazníka
  • vedieť vypracovať návrh ďalšieho postupu
  • vedieť sumarizovať výsledky obchodného stretnutia

Obsah kurzu

OBSAH

  • Úvod do obchodného jednania
  • Obchodné jednanie
  • Vstup do rozhovoru v rámci obchodného jednania
  • Štýly jednania v rámci obchodného jednania
  • Hĺbková analýza potrieb zákazníka

Cieľová skupina

Manažéri obchodných tímov, obchodní zástupcovia, predajcovia, zamestnanci prichádzajúci do kontaktu so zákazníkmi

Certifikát Certifikát o absolvovaní tréningu
Hodnotenie




Organizátor