Detail kurzu
Strategický predaj v B2B
MGMT consulting s.r.o.
Kurz nebol aktualizovaný viac ako rok.
Popis kurzu
Stratégia predaja Miller Heiman predstavuje pokročilú metodológiu predaja vhodnú predovšetkým pre obchodné projekty (komplexnejšie riešenia), ktoré majú vysokú hodnotu, trvajú dlhšiu dobu a realizujú sa v značnom konkurenčnom prostredí. Hlavným cieľom kurzu je získať vedomosti a zručnosti ako si pripraviť vlastnú stratégiu predaja pre úspešný obchod. Získať schopnosť efektívneho plánovanie predajného času.
Obsah kurzu
Obsah kurzu:
- Analýza svojho obchodného prípadu.
- Identifikácia autorít nákupu (kto všetko rozhoduje o nákupe) a ako s nimi jednať.
- Rozpoznať varovné signály (red flags) a ich eliminácia pre zlepšenie predaja.
- Pochopiť a vedieť využiť svoje (firemné) silné stránky v predaji.
- Dosahovanie výsledkov, ktoré sú dobré pre vás aj pre zákazníka (Win-Results koncept).
- Pochopiť ako reagujú (vnímajú) jednotlivé autority vašu ponuku, ich analýza.
- Definovanie ideálneho zákazníka pre dosahovanie predajných cieľov.
- Pochopiť „predajný lievik“ pre plánovanie predaja.
Metodika kurzu :
- Interaktívny workshop, pri ktorom pracujú účastníci na svojich vlastných projektoch
- Reálne výstupy pre biznis
- Priebežná podpora lektora
- Spracovanie zadaných úloh – vyhodnotenie
- Individuálna alebo skupinová práca
- Riadená diskusia
Cieľová skupina
Kurz je vhodný pre pokročilých obchodníkov a to v hlavne v B2B predaji. Kurz si vyžaduje čiastočnú prípravu pred jeho začiatkom na základe zaslaných inštrukcií lektora.
Hodnotenie
Organizátor
Podobné kurzy
podľa názvu a lokality