Detail kurzu

Google AdWords pre začiatočníkov

Learn2Code

Popis kurzu

Popis online kurzu

PPC reklama (pay per click) je veľmi efektívnym spôsobom internetovej reklamy a môžeš ňou v relatívne krátkom čase (je to doslova pár minút) začať oslovovať relevantných zájemcov o tvoju službu alebo produkt. Pomocou PPC reklamy, kam zaraďujeme aj Google AdWords, dokážeš zobraziť svoju vyhľadávaciu alebo bannerovú reklamu tisícom až miliónom ľudí kdekoľvek len budeš chcieť.

Tento online kurz je nahratý ešte na starom rozhraní systému Google AdWords. Chceš sa učiť na najaktuálnejšej verzii? Prihlás sa do nášho nového AdWords online kurzu.

Tento kurz Google AdWords pre začiatočníkov je určený všetkým, ktorí vlastnia alebo spravujú internetovú stránku alebo eshop a chcú získať ďalších relevantných návštevníkov. Google AdWords je reklamný systém, ktorý umožňuje, aby sa tvoja reklama, či už vo forme textovej alebo bannerovej reklamy zobrazovala vo vyhľadávaní na Googli a v sieti jeho partnerských webstránok. Google AdWords funguje na princípe platby za klik (pay per click).

V tomto online kurze sa naučíš pracovať s Google AdWords tak, aby tvoje produkty a služby vždy našli tí správni zákazníci. Kurz ťa prevedie od úplných základov Google Adwords až po pokročilejšie nastavenia reklám vo vyhľadávaní. Okrem teoretických základov nájdeš v kurze aj veľa praktických príkladov a ukážok, na základe ktorých si budeš vedieť nastaviť svoje reklamné kampane. Pokiaľ chceš pomocou reklamného systému AdWords získať na svoj blog, web alebo eshop viac relevantných zákazníkov a tým aj zvýšiť svoje tržby a zisk, tento kurz je pre teba ako stvorený.

Obsah kurzu

Čo sa naučíš

  • základy PPC kampaní
  • založíš si vlastný AdWords účet a spustíš si svoje vlastné kampane
  • formáty reklám vo vyhľadávaní a v Google Display Network
  • nastavanie rozpočtov a cenové modely v Google AdWords
  • cielenie reklám podľa rôznych kritérií (geografické, jazykové)
  • nastavovanie a meranie konverzií v Google AdWords
  • správne štruktúrovanie AdWords účtu
  • vytváranie Google Display Network kampaní a ich cielenie
  • remarketing a retargeting cez Google AdWords, Analytics a vo vyhľadávaní
  • dynamický remarketing v Google Display Network
  • ako funguje skóre kvality v AdWords
  • rozdiel medzi maximálnu CPC a skutočnou CPC
  • typy zhody kľúčových slov v AdWords a ako ich nastaviť
  • rýchla analýza kľúčových slov

Čo všetko dostaneš

  • čaká na teba 40 videotutoriálov
  • dostaneš viac ako 6,5 hod. videa
  • praktické tipy a rady k reklamám na Googli
  • certifikát o absolvovaní
  • diskusné fórum, v ktorom na tvoje otázky odpovedá lektor
  • garancia vrátenia peňazí, ak s kurzom nebudeš spokojný

Tento online kurz je nahratý ešte na starom rozhraní systému Google AdWords. Chceš sa učiť na najaktuálnejšej verzii? Prihlás sa do nášho nového AdWords online kurzu.

Zoznam kapitol online kurzu:

Úvod do kurzu AdWords

1.0 Úvod do kurzu

Základy Google AdWords

1.1 Čo je Google AdWords?

1.2 Úvod do Reklamy vo vyhľadávaní Google

1.3 Úvod do Google Display Network

1.4 Silné a slabé stránky Google AdWords

1.5 Formáty reklám vo vyhľadávaní

1.6 Formáty reklám v Google Display Network

1.7 PPC reklama, Reklama vo vyhľadávaní, Textová reklama a Kontextová reklama

1.8 Nastavenie rozpočtu v Google AdWords

1.9 Cenové modely v Google AdWords

1.10 Platby za reklamy v Google AdWords

1.11 Spôsob zobrazovania reklám v Google AdWords

1.12 Geografické cielenie reklám v Google AdWords

1.13 Jazykové cielenie reklám v Google AdWords

1.14 Geografické vs. Jazykové cielenie v Google AdWords [Príklady]

1.15 Základy merania konverzií

1.16 Konverzie v Google AdWords

1.17 Typy konverzií v Google AdWords [Príklad]

1.18 Nastavenie merania konverzií v Google AdWords

1.19 Čo je štruktúra účtu Google AdWords a prečo je dôležitá

1.20 Štruktúra účtu Google AdWords podľa rôznych kritérií

1.21 Štruktúra účtu Google AdWords [Príklad]

Základy Google Display Network

2.1 Základy Google Display Network

2.2 Cielenie reklám v Google Display Network

2.3 Demografické cielenie v Google Display Network

2.4 Úvod do Remarketingu a Retargetingu

2.5 Remarketing cez Google AdWords

2.5 Remarketing cez Google AdWords

2.5 Remarketing cez Google AdWords

2.5 Remarketing cez Google AdWords

2.5 Remarketing cez Google AdWords

2.6 Remarketing cez Google Analytics

2.7 Remarketing vo vyhľadávaní Google

2.8 Dynamický remarketing v Google Display Network

2.9 Remarketing Best Practices

2.10 Plánovač kampaní v Google Display Network

Základy inzercie vo vyhľadávaní Google

3.1 Základy reklamy vo vyhľadávaní – Google Search

3.2 Skóre kvality v Google AdWords

3.3 Hodnotenie reklám v Google AdWords

3.4 Max. CPC vs. Skutočná CPC – Koľko zaplatím?

3.5 Kľúčové slovo vs. vyhľadávací dopyt

3.6 Typy zhody kľúčových slov v Google AdWords

3.7 Ako nastaviť typ zhody kľúčových slov v Google AdWords

3.8 Rýchla analýza kľúčových slov

3.9 Písanie textových reklám vo vyhľadávaní Google

3.10 Dynamické vkladanie kľúčových slov do reklám vo vyhľadávaní Google

Hodnotenie




Organizátor