Detail kurzu

Profesionálna office manažérka/asistentka

OFFICEzručnosti

Obsah kurzu

  • praktické tipy v Exceli

    Naučíš sa ovládať Excel a pomocou funkcií efektívne pripravovať reporty, databázy a šablóny

  • Powerpoint a Canva

    Budeš vedieť pripraviť lákavé prezentácie, letáky, vizitky, či spracovať video

  • AI aplikácie & chatGPT/Copilot/Gemini

    tipy na AI (umelá inteligencia) aplikácie, ktoré vám zefektívnia denno-dennú prácu a tvorba promptov v chatGPT

    Google drive, kalendár a Gmail

    Google kalendár, Gmail, tipy, ktoré určite nepoznáš

  • základy HR a legálne povinnosti firmy

    Povinnosti zamestnávateľa, HR pojmy a zorientovanie v personalistike, náhradné plnenie, chránená dielňa, recruiting

  • finančné plánovanie

    Príprava rozpočtu na konkrétnu udalosť aj na celý rok pomocou Excelu

  • organizovanie eventov od A po Z

    Ako naplánovať skvelý večierok, konkrétne kroky, tipy na overených dodávateľov a tipy eventov, ktoré prinesú nový dych do vašej firmy

  • Tipy na aktuálne nástroje a aplikácie

    v dnešnej spleti mnoho nástrojov je niekedy si ťažké vybrať ten správny, dám vám tipy na niektoré, ktoré mne zefektívňujú prácu

Cieľová skupina

Kurz je vhodný pre všetkých, kto chce zefektívniť svoje pracovné úlohy.

  • asistentky
  • office manažérky
  • recepčné
  • mamičky po materskej
  • administratívne pozície
  • personalisti
  • začínajúci podnikatelia
  • všetci, ktorí sa chcú naučiť niečo nové
Certifikát Po absolvovaní kurzu získate certifikát Poznámka k cene

1.5 denný kurz a malé občerstvenie, obed nie je v cene.

Hodnotenie




Organizátor