Detail kurzu

MOC 50331 - Windows 7, Enterprise Desktop Support Technician

Telegrafia a. s.

Popis kurzu

Po ukončení budú absolventi schopní:

  • identifikovať príčiny a riešiť problémy s desktopovými aplikáciami
  • identifikovať príčiny a riešiť problémy so sieťovaním (networking)
  • manažovať a udržiavať systémy s Windows 7
  • podporovať používateľov mobilných počítačov
  • identifikovať príčiny a riešiť problémy so zabezpečením

Obsah kurzu

Module 1: Identify and Resolve New Software Installation Issues Module 2: Resolve Software Configuration Issues Module 3: Resolve Software Failure Module 4: Identify and Resolve Logon Issues Module 5: Identify and Resolve Network Connectivity Issues Module 6: Identify and Resolve Name Resolution Issues Module 7: Identify and Resolve Network Printer Issues Module 8: Identify and Resolve Performance Issues Module 9: Identify and Resolve Hardware Failure Issues Module 10: Identify and Resolve Wireless Connectivity Issue Module 11: Identify and Resolve Remote Access Issues Module 12: Manage File Synchronization Module 13: Identify and Resolve Internet Explorer Security Issues Module 14: Identify and Resolve Firewall Issues Module 15: Identify and Resolve Issues Due To Malicious Software Module 16: Identify and Resolve Encryption Issues Module 17: Identify and Resolve Software Update Issues

Cieľová skupina

IT profesionáli – desktop/sieťoví administrátori, helpdesk pracovníci (úroveň 1–2)

Poznámka k cene

V cene je zahrnutá originálna študijná literatúra od firmy Microsoft v anglickom jazyku a obedy pre účastníkov školení.

Hodnotenie




Organizátor