Detail kurzu
Pokročilé SEO - optimalizácia pre vyhľadávače II.
IT LEARNING SLOVAKIA, s.r.o.
Popis kurzu
Stále nie sú vaše stránky prvé v Gúgli? Optimalizujete a stále sú pozície veľmi nízko? Stále vás trápia agentúry a sľuby freelancerov, že oni to dokážu a za nemalé peniaze vás „dostanú na prvé priečky”? Niekde robíte chybu. Neverte prázdnym slovám a neplaťte za niečo, čo zvládnete hravo aj sami. Možno máte len neúplné alebo neaktuálne informácie o SEO optimalizácii, čo sa vám po našom kurze nestane. SEO optimalizácia je hlavne o vašom čase a praktických, no hlavne aktuálnych vedomostiach.
Kurz Pokročilé SEO je určený predovšetkým pre správcov a majiteľov väčších webstránok alebo SEO konzultantov, ktorí už s optimalizáciou stránok majú aspoň základné skúsenosti. Je to kurz, ktorý je voľným pokračovaním našej SEO jedničky. Dôraz kladie predovšetkým na praktické SEO problémy, ale zároveň sa účastníci oboznámia aj s teoretickými základmi príbuzných odvetví - s použiteľnosťou a prístupnosťou webstránok. Nemalá časť kurzu je venovaná riešeniu konkrétnych problémov webových stránok účastníkov - workshop. Vaše otázky sú vítané a už teraz zodpovedané.
Po kurze bude z vás naslovovzatý odborník, ktorého už nikto neoklame prázdnymi rečami.
Obsah kurzu
Prístupnosť a použiteľnosť- SEO a prístupnosť webových stránok
- čo je prístupnosť webových stránok, ako súvisí so SEO, prečo je to dôležité
- pravidlá prístupnosti
- ako sa prístupnosť a SEO kontroluje?
- SEO a použiteľnosť webových stránok
- čo je použiteľnosť webových stránok, ako súvisí so SEO, prečo je to dôležité
- pravidlá použiteľnosti
- web na mobilných zariadeniach
- čo sú rozdiely oproti desktopovému browsovaniu
- aké sú možnosti SEO optimalizácie pre mobily
- ako testovať mobilnú použiteľnosť
- Rýchlosť načítania stránok – je dôležitý?
- ako vstupuje do „hry“?
- ako testovať rýchlosť načítania
- čo sú najčastejšie chyby a ako sa im vyvarovať?
- rich snippets – čo to je, čo to ovplyvňuje
- aký štandard použiť
- čo sú to kľúčové slová
- analýza kľúčových slov
- čo od nej môžeme očakávať
- ako nám dáta formujú štruktúru webu a navigáciu na webe
- čo je a na čo slúži klasifikačná analýza kľúčových slov
- analýza dát nad kľúčovými slovami
- čo určujú jednotlivé klasifikácie, ako určiť ich dôležitosti, ako určiť trendy, ako tieto poznatky dostať na web a ako následné práce priorizovať
- návrh elementov stránok
- ako vytvoriť z analýzy kľúčových slov presné znenie elementov stránok
- URL, title, nadpisov, či kľúčové slová do textu
- redakčný plán na blog
- prečo ho postaviť
- ako hľadať nápady na články
- ako písať články a čo s nimi potom
- sociálne siete – ako využiť sociálne siete pre offpage SEO
- známa značka – ako hľadať spätné odkazy pre známe firmy
- widgetbaiting – čo je to, kto to vie využiť a ako sa to správne robí
- analýza spätných odkazov konkurencie
- aké stratégie používa konkurencia na získanie spätných odkazov
- ktoré nástroje nám to povedia
- ako dané informácie môžem využiť
- je to správne?
- toolbary pre prehliadače
- ktoré toolbary používať a ktoré funkcie sú najužitočnejšie
- nástroje pre analýzu spätných odkazov – ktoré používať a ako
- nástroje pre analýzu kľúčových slov - ktoré používať a ako
- nástroje pre nájdenie článkov - ktoré používať a ako
- Google Search Console / Google Webmaster tools
- analýza vyhľadávania a iné užitočné informácie pomocou Webmaster Tools
- Google Analytics
- určenie ušlých príležitostí a efektívnych vstupných stránok
- ako merať a hodnotiť SEO – ako určiť tzv. KPIs
- lokálne SEO
- ako sa dostať na Google mapy a mať dobré pozície
- duplicita
- riešenia vnútornej a vonkajšej duplicity
- zrušenie alebo presun webu/stránky – 404 vs. 301 redirect
- zákaz indexovania
- rozdiely medzi nofollow
- čo je to meta robots a robots.txt
- PageRank sculpting – nofollow alebo konsolidácia obsahu?
- viaceré weby – veľké weby, minisites a microsites
- weby s jazykovými mutáciami – vlastné weby, subdomény alebo adresáre?
- algoritmy vhľadávačov
- voľná diskusia na algoritmy
- Rankbrain
- PageRank
- TrustRank
- algoritmus HITS
- Panda
- Penguin
- brandové algoritmy a iné
- rozbor kľúčových slov
- najväčšie problémy webu
- rozbor spätných odkazov konkurencie
- návrh stratégie získavania spätných odkazov
- voľná diskusia – otázky a odpovede
Cieľová skupina
mierne pokročilýHodnotenie
Organizátor
Podobné kurzy
podľa názvu a lokality