Detail kurzu
Personálny marketing a úloha HR brandingu
a_set, s.r.o.
Popis kurzu
Cieľom školenia je priniesť námety a ukázať možnosti využitia personálneho marketingu v praxi. Účastníci sa oboznámia so zásadami a marketingovými nástrojmi pre oblasť HRM. Povieme si o externom i internom personálnom marketingu, komunikácii, t.j. ako posilniť značku zamestnávateľa pre uchádzačov i zamestnancov. Employer branding, tvorba imidžu – ako zaujať, vyvolať emócie, získať, udržať a podporiť lojalitu.
Seminár má interaktívnu formu, zahŕňa prácu dvoch lektoriek, riešenie úloh pre účastníkov a príklady z praxe - case studies.
Obsah kurzu
Ø Východiská personálneho marketingu v praxi; čo sa môže HR učiť od marketingu?
Ø Ciele externého a interného personálneho marketingu
Ø Analýza súčasných komunikačných kanálov; offline a online kanály a ich úspešnosť
Ø Získavanie – nábor zamestnancov
Ø Kľúčové kontaktné miesta
- Kde a ako oslovujete rôzne skupiny pracovných pozícií?
- Kde a ako oslovujte rôzne vekové skupiny?
Ø Čím sa môžeme odlíšiť?
Ø Inzerovanie pozícií; Pravidlá tvorby inzerátov. Ako číta inzerát potenciálny zamestnanec hľadajúceho prácu? Čo je dôležité preňho?
Ø Aplikácia marketingových nástrojov, naplnenie marketingového plánu v podmienkach HRM
Ø HR ako Produkt – reputácia a značka; HR brand
Ø HR vs. firemná kultúra – čím a ako HR prispieva?
Ø Interný personálny marketing ako predpoklad zvýšenia postavenia / značky a účinnosti HRM firmy
Ø Interný marketing – kto sú naši interní zákazníci, aké majú potreby, ako ich uspokojujeme? Životný cyklus zamestnanca
Ø Rola a úloha HR / manažéra
Ø Nástroje marketingu personálnej práce v nadväznosti na strategicky nastavenú úlohu HRM útvaru
Cieľová skupina
- Majitelia a riaditelia firiem
- HR manažéri
- Špecialisti HR, Personalisti
pri účasti dvoch účastníkov z jednej spoločnosti jeden platí celú cenu, druhý má 30% zľavu
Kontaktná osoba
Ing. Iveta Uhrová
0903734646
iveta.uhrova@a-set.sk
Hodnotenie
Organizátor
Podobné kurzy
podľa názvu a lokality