Detail kurzu

Keď obchodník nepozná sám seba (+ Hoganov test osobnosti pre obchodníka)

MENTIS s.r.o.

Popis kurzu

  • Pochopiť sám seba ako pracovníka pracujúceho s potencionálnym klientom.
  • Vysvetliť odkiaľ je osobnosť jedinca a ako vplýva na pracovný výkon.
  • Identifikácia hlavných osobnostných čŕt a ich spojitosť s predajom.
  • Pochopenie reputácie obchodníka ako dôležitého faktora pri výkone práce.
  • Identifikácia hlavných škál v zamestnaní, ktoré je orientované na zákazníka.
  • Aplikácia spätnej väzby na účastníka.

Obsah kurzu

  • Osobnosť človeka ako prediktor dôležitých výsledkov.
  • 5 faktorový model osobnosti.
  • Testovanie osobnosti obchodníka.
  • Obchodník a jeho reputácia.
  • Prečo by sa mal obchodník spoznávať?
  • Škály na meranie osobnosti.
  • Johariho okno.

Cieľová skupina

Pre pracovníkov pracujúcich v priamom styku s klientom, či už ako obchodníkov alebo zamestnancov pracujúcich na zákazníckom alebo call centre.

Hodnotenie




Organizátor