Detail kurzu

TELEFONICKÁ KOMUNIKÁCIA

Vzdelávací inštitút COOP, a.s.

Popis kurzu

  • poznať štruktúru telefonické rozhovoru
  • poznať nástroje, ktorými môžete ovplyvniť volajúceho
  • mať praktickú skúsenosť z vedenia telefonického rozhovoru
  • získať rady a spätnú väzbu lektora, ako vylepšiť vlastné komunikačné zručnosti v telefonickom rozhovore

Obsah kurzu

Osobná verzus profesijná telefonická komunikácia Hlas a jeho význam v telefonickej komunikácii – ako znie môj hlas, metódy zdokonaľovania hlasového prejavu Efektívne telefonovanie – čo sa deje pred telefonovaním, ako ušetriť náklady na telefonovanie Nástroje volajúceho – kladenie otázok, techniky aktívneho počúvania Štruktúra telefonátov – zásady vedenie jednotlivých telefonátov Ako zvládnuť ťažké situácie – typy klientov (urečnený, nahnevaný, arogantný, odmietavý), prvotná reakcia na nepríjemných klientov Prijímanie reklamácií, zvládanie námietok Ako pracovať s vlastnými emóciami Analýza modelových situácií z reálnej praxe a spätná väzba lektora pre účastníka kurzu

Cieľová skupina

Tréning je určení účastníkom, ktorí robia na call centrách, zákazníckych servisoch a pre zamestnancov prvého kontaktu.

Poznámka k cene

79 € bez DPH, 69 € pre člena ZRRĽZ bez DPH. (Cena zahŕňa lektorské zabezpečenie, materiály pre účastníka, občerstvenie, technickú podporu kurzu, réžiu.

Kontaktná osoba

Bc. Vladimíra Milošiaková
+421 37/779 82 01
vmilosiakova@vic.sk

Hodnotenie




Organizátor