Detail kurzu
Profesionálna komunikácia pre asistentky
eventive, s. r. o .
Popis kurzu
Dvojdňový tréning je určený prioritne pre začínajúce asistentky/asistentov, pracovníkov na sekretariáte, office manažérov, asistentov/asistentky, ktorí sú pravou rukou manažmentu a sú na svojej pozícii krátko.
Cieľom je:
- predstaviť prácu asistenta/asistentky - čo je ich úlohou, čo sa očakáva, na čo si dať pozor, sekretariát v zmysle vstupného bodu do firmy, prvý dojem a i.
- zlepšiť svoje vystupovanie na pozícii asistentky/asistenta a pôsobiť profesionálne
- naučiť sa zvládať náročné situácie v rámci komunikácie (asertívna komunikácia, aktívne počúvanie)
- zefektívniť komunikáciu aj v rámci iných kanálov (e-mailová komunikácia, telefonická komunikácia, písomná komunikácia)
- oboznámenie sa s pravidlami STN noriem - ich využitie v každodennej práci asistentky
- spoznať pravidlá biznis etikety a vedieť ich využiť pri práci asistentky/asistenta
Obsah kurzu
1. Profesionálny sekretariát
- Organizácia a sekretariát. Organizačná kultúra firmy
- Postavenie sekretariátu vo firme. Sekretárka alebo asistentka?
- Prvý dojem a welcome desk
2. Profesionálna komunikácia
- Osobnosť asistentky/asistenta a jej/jeho komunikácia
- Ako komunikovať s rôznymi typmi osobností
- Asertívne správanie (ako komunikovať v neštandardných situáciách)
- Pravidlá aktívneho počúvania a v čom nám pomáha
- Netiketa – zásady etikety pri písaní e-mailov
- Písomná komunikácia podľa pravidiel STN noriem
- Profesionálny outfit a visage asistentky
- Základné pravidlá biznis etikety (oslovovanie, pozdravy, podanie ruky)
- Privítanie návštevy, starostlivosť o klienta/hosťa
Cieľová skupina
- asistentky, pracovníčky na sekretariáte, welcome deskoch
- „pravé ruky“ manažmentu
- office manažérky/manažéri
Certifikát
Áno - certifikát o absolovaní tréningu s určením počtu hodín a obsahom
Poznámka k cene
Celková cena zahŕňa: dvojdňový tréning, pracovný materiál, občerstvenie (2x coffee break na každý deň)
Hodnotenie
Organizátor

Platba online
Prihlásiť sa na kurz