Detail kurzu

KOMUNIKÁCIA - Ako efektívne komunikovať v rôznych situáciách

THE BEST TEAM s.r.o.

Popis kurzu

zdokonaliť sa v komunikačných zručnostiach, pochopiť správanie sa druhej strany, získať sebaistotu pri komunikácií, porozumieť vlastnému temperamentu, efektívne zvládať konfliktné situácie pri komunikácií, vedieť jednať s rôznymi typmi komunikačných partnerov, dokázať lepšie presvedčiť druhú stranu, profesionálne telefonovať, sebavedome prezentovať alebo jednoducho – len ešte lepšie komunikovať…

Obsah kurzu

Tréningovú vzdelávaciu aktivitu je možné absolvovať ako celok, alebo kombinovať jednotlivé moduly podľa požiadaviek klienta.

EFEKTÍVNA KOMUNIKÁCIA (2 dni) Komunikačná typológia, Efektívna komunikácia, Verbálna komunikácia, Neverbálna komunikácia, Spätná väzba.

ASERTÍVNA KOMUNIKÁCIA (2 dni) Typy správania sa, Základy asertivity, Asertívne zručnosti, Asertívne techniky, Verbálna a neverbálna komunikácia.

TYPOLÓGIA (2 dni) Typológia podľa temperamentu, Komunikácia s jednotlivými typmi, Zvládanie a využitie svojho temperamentu.

KOMUNIKÁCIA PO TELEFÓNE (2 dni) Plusy a mínusy komunikácie po telefóne, Zásady komunikácie po telefóne, Hlas ako nástroj, Predaj po telefóne, Štruktúra rozhovoru.

PREZENTÁCIA (2 dni) Obsah prezentácie, Štruktúra prezentácie, Motivácia publika, Využitie techniky a pomôcok, Zvládanie trémy

Cieľová skupina

tréning KOMUNIKÁCIA je vhodný pre manažérov, nákupcov, predajcov, pracovníkov komunikujúcich so zákazníkmi, teda pre všetkých, ktorí si chcú zlepšiť či zefektívniť komunikáciu s druhými

Hodnotenie




Organizátor