Detail kurzu

Google Ads V. - remarketing a tvorba publík, produkty vo vyhľadávači cez Merchant Center

IT LEARNING SLOVAKIA, s.r.o.

Popis kurzu

Nenechajte zákazníkov zmiznúť bez stopy, nedovoľte tomu, čo opustil váš web bez nákupu, aby nenakúpil a naháňajte ho po celom internete reklamnými bannermi. Tento systém sa volá remarketing a cez Google Ads sa robí vážne jednoducho. Je určený pre všetkých, ktorým záleží na tom, aby ste náklady na marketing ešte viac zoptimalizovali. Zákazník sa pre nákup zväčša rozhoduje viac dní a vy mu rozhodovanie môžete uľahčiť. Kurz Google Ads V. je kurz určený pre pokročilých používateľov alebo pre absolventov aspoň kurzu bannerových reklám Google Ads III. Naučíme sa tvoriť publiká v Google Analytics, ktorý si prepojíme a na ktoré následne cieliť. Naučíme sa všetko, čo budete pre remarketing potrebovať. Na kurze sa preberá jednoduchý remarketing, ale aj dynamický, čiže ak máte e-shop, môžete tak vrátiť návštevníkov presne tam, kde skončili a v banneroch ich budete otravovať tými obrázkami, ktoré produkty si prezreli. Je to jednoduché a všetko potrebné sa na kurze naučíme. Ďalšou témou kurzu je obrázková reklama v Google Merchant Center, ktoré je pre vaše produkty pripravené zadarmo. Nastavíme si, naučíme sa s ním pracovať a exportujeme spoločne do Google svoje produkty. Následne si v Google Ads ukážeme, ako ich ponúknuť vo vyhľadávači pre tých, ktorí hľadajú presne tie, čo predávate alebo podobné. Na úspešné absolvovanie kurzu je potrebné mať absolvované kurzy Google Ads I. a Google Ads III. alebo vedomosti na úrovni uvedených kurzov. Nezabudnite si na tento kurz priniesť svoje praktické otázky - na ich riešenie a zodpovedanie bude dostatočný časový priestor.

Obsah kurzu

 

  • Remarketing a jeho možnosti
  • rozdelenie remarketingu poďla typu podnikania
  • tvorba publík cez Google Analytics 4
  • Google Ads a sekcia publiká
  • zdroje publík
  • Dynamický remarketing a technické požiadavky
  • Nastavenie remarketingu v Google Ads
  • Nastavenie remarketingu v Google Analytics 4
  • Tvorba cieľových skupín v Google Ads
  • Tagovanie stránky kógom
  • firemné údaje a feed produktov
  • Dátová vrstva a jej technické záležitosti
  • Tvorba obsahových kampaní na remarketingové publiká 
  • Práca s Merchant Center a jeho nastavenie
  • aktivácia konta
  • Import produktov
  • Spustenie obrázkovej - produktovej reklamy vo vyhladávači
  • tvorba nákupných reklám
  • kampane max performace
  • Diskusia a otázky
Hodnotenie




Organizátor



Ďalšie termíny kurzu
Termín Cena Miesto konania Zarezervovať