Detail kurzu
Platená reklama Facebook a Instagram I. - Meta Ads, propagácia príspevkov, cielenie, publiká, reklamy a predaj cez business manager
IT LEARNING SLOVAKIA, s.r.o.
Popis kurzu
Počítačový kurz platenej reklamy na Facebooku a Instagrame (Meta Ads) je určený pre všetkých záujemcov, ktorí potrebujú z najrozšírenejšej sociálnej siete vyťažiť s podporou reklamy maximum. Kurz je zameraný na platenú reklamu na tejto sociálnej sieti tak, aby vaša reklama premenila návštevníkov Facebooku na vašich zákazníkov. Kurz je určený pre začiatočníkov a menej pokročilých v tejto oblasti - na kurze sa preberá platená reklama a systém Meta Ads (reklamy na Facebooku a Instagrame) a Business Manager od teoretických aj praktických začiatkov.
Kurz je určený pre bežných používateľov Facebooku a teda aj začiatočníkov v tejto oblasti. Predchádzajúci kurz Facebook marketing I. nie je podmienkou pred týmto kurzom, ale je vítaný a zároveň je dôležité mať vlastné Facebook konto, teda súkromný účet a ideálne aj firemnú stránku, na ktorej resp. za pomoci ktorej budeme platené propagácie vykonávať. Na kurze sa bude reklama realizovať a nastavovať cez moderný nástroj Facebook Business manager, aby ste neskôr mohli v ňom pokračovať v práci.
Kurz je zameraný na prácu s reklamami z prostredia sociálnej siete Facebook, ale práve z Facebooku sa ovládajú reklamy aj na Instagrame. Platená reklama na Instagrame, reklamné banery na tejto sociálnej sieti, či propagácia medzi používateľmi Instagramu sa teda vyrába cez Facebook. Kurz je teda primárne zameraný na Facebook marketing, ale pojednáva aj o možnosti reklám na Instagrame.
Naučíme sa správne tvoriť cieľové skupiny, ukladať ich, povieme si všetky možnosti cielenia, ktoré vieme na používateľov Facebooku a Instagramu použiť, naučíme sa správne tvoriť a ukladať vlastné publiká, nastavíme si kontá a povieme si niečo o možnostiach platenia, budeme propagovať príspevky, ukážeme si ako správne a legálne nakúpiť fanúšikov a spustíme aj platenú reklamu - reklamné banery.
Miliónom pripojených užívateľov, ktorí Facebook a Instagram denne využívajú sa zobrazujú reklamy presne podľa cielenia. Reklamný systém Facebooku je dnes najefektívnejší spôsob pre nasadzovanie akejkoľvek reklamy bez toho, aby to ľudia vôbec chceli a pritom má niekoľkonásobne väčší úspech, ako ktorýkoľvek iný "banerový" reklamný systém. Facebook vám dáva na výber možnosti - vek, mesto (áno! správne vidíte – aj na Slovensku sa dá robiť reklama iba pre obyvateľov konkrétnych miest), záujmy, práca, rodina, deti, lajknuté stránky... a iné dokonalé možnosti, vďaka ktorým si nájdete za "pár eur" svojich nových zákazníkov.
Vytvorte si na Facebooku reklamy od 1,00 € na deň, ktoré okamžite privedú na vaše stránky zákazníkov. Na kurze vás naučíme všetko, čo budete potrebovať - od porozumenia reklamnému systému, cez návrh a tvorbu reklamy, až po jej základnú štatistiku a základné vyhodnocovanie.
Množstvo informácií, nadupaná prezentácia a stovky praktických príkladov robia z tooto kurzu povinnú jazdu pre všetkých, ktorí sa chcú alebo budú venovať social marketingu.
Pre bezproblémové zvládnutie kurzu s možnosťou nastavovania a testovania reklám priamo na kurze si prineste prístup do vášho Facebook účtu, teda meno a heslo k účtu, aby ste sa vedeli prihlásiť v učebni do počítača. Ak už máte konkrétnu stránku, na ktorej chcete spúšťať reklamy, budete potrebovať aj prístup k nej – teda práva na vašom účte. Súkromný účet však budete potrebovať. Platenú reklamu na sociálnych sieťach nie je možné efektívne spravovať iba cez telefón, preto budeme pracovať s počítačom.
Obsah kurzu
Možnosti reklamy na Facebooku a na Instagrame- čo to znamená PPC reklama
- reklamné možnosti Facebooku
- reklamné možnosti Instagramu
- porovnanie Google a Facebook služieb
- čo budeme potrebovať ešte vedieť
- ako dnes ľudia vnímajú reklamu
- kto na reklamu kliká
- čo a kto je to návštevník
- čo je to zákazník
- čas na rozhodnutie netreba podceniť
- záujem, provokácia, preklik, motivácia a nákup
- kde sa Facebook nachádza v oblasti Online marketing
- možnosti bezplatnej reklamy
- virálny marketing
- platená reklama
- účet pre reklamu
- možnosti práce s reklamou
- nastavenie účtu
- rozdiel medzi Business Managerom a bežným účtom
- úvod do business managere
- prepájanie stránky
- práva a možnosti
- aktivácia účtu pre reklamu
- platby a možnosti nabíjania kreditu
- fakturácia, IČO a IČ DPH
- platobné možnosti
- kedy platím za reklamu
- zadávanie firemných údajov
- zdieľanie účtu a práca v skupine
- kde nájdem aktuálne pravidlá
- základné pravidlá, ktoré musím rešpektovať
- čo sa stane, ak ich poruším
- kontrola grafiky pred zverejnením
- ako sa dostanem do správy reklám
- navigácia a možnosti
- prepínanie sa medzi účtami
- prepínanie sa medzi Facebookom a nástrojmi pre reklamu
- ako vieme cieliť reklamu
- odkiaľ má Facebook dáta
- prehľad cieľových skupín
- fanúšikovia
- fanúšikovia a ich priatelia
- vlastné publiká
- publiká na základe emailov
- publiká na základe telefónnych čísel
- publiká podľa aktivity
- remarketingové publiká
- podobné publiká
- tvorba nových skupín
- správne používanie a priradzovanie ku kampaniam
- práca s nástrojom na modelovanie cieľových skupín
- základný prehľad
- možnosti cielenia
- nástroje
- poloha
- vek
- pohlavie
- spojenie
- záujmy
- videá
- jazyk
- Rodinný stav a deti
- vzdelanie
- Práca a pozícia
- životné udalosti
- iné
- tvoríme a ukladáme cieľové skupiny
- formát a typy príspevkov
- čo je to propagácia
- ako sa príspevok propaguje
- správne cielenie propagácie
- priraďovanie cieľovej skupiny
- kredit a dĺžka propagácie
- umiestnenie
- opätovná propagácia
- čo je to kúpa fanúšikov
- legálny a nelegálny spôsob a rozdiely
- tvorba reklamnej zostavy pre kúpu
- spôsob písania textu
- správny výber obrázkov a grafiky
- emócia a dôvody pre úspech
- výber cieľovej skupiny
- kredit
- cena za lajk
- záverečné vyhodnocovanie
- výhody aplikácie
- inštalácia a prihlasovanie sa do nej
- štatistika a možnosti
- analýza a štatistika
- vyhodnocovanie kampaní
- čo som robil dobre a čo zle
- čo nám prezradia štatistiky
- ako reklamu zopakovať
- ako reklamu editovať
- ako merať úspech
- reporty kampaní
- dosah
- miera prekliku
- zobrazenie
- konverzie
- cena za klik
- ostatné
- čo je to reklamný baner
- ako vytvoriť jednoduchú reklamnú zostavu
- rozdiel medzi propagáciou a reklamným banerom
- čo banerom môžem získať
- reklamné banery a ich možnosť zobrazenia
- meranie úspešnosti a konverzie na našej strane
- UTM parametre
- cieľová skupina
- formát grafiky
- texty a grafika
- editácia reklamy
- spustenie a meranie úspešnosti
Cieľová skupina
začiatočníkHodnotenie
Organizátor
Ďalšie termíny kurzu
Podobné kurzy
podľa názvu a lokality