Detail kurzu
Techniky telefonovania – ako osloviť nových zákazníkov cez telefón
Verlag Dashöfer, s.r.o.
Popis kurzu
Cieľom školenia je naučiť účastníkov postoju, zásadám a praktickým technikám telefonického kontaktovania zákazníkov tak, aby boli schopní dohodnúť si viac stretnutí cez telefón. Súčasťou školenia je aj praktický nácvik, aby účastníci získali schopnosť ihneď použiť preberané techniky v praxi.
Obsah kurzu
- V čom je zásadný rozdiel medzi telefonovaním kedysi a dnes
- Čo je prvotným cieľom kontaktného telefonátu
- Ako sa pred telefonovaním vnútorne nastaviť
- Čo sa deje v hlave zákazníka, keď mu voláte
- Aká má byť štruktúra kontaktného telefonátu
- Ako sformulovať účinnú „návnadu“ (čím zaujať)
- Ako reagovať na odmietnutia (Nemáme záujem, Už máme dodávateľa, Pošlite mi ponuku mailom atď.)
- Aké sú ďalšie – náhradné ciele telefonátu (plán B a C)
- Ako sa vyhnúť najčastejším námietkam počas telefonátu
- Ako sa prebojovať cez asistentku
- Čo je to stratégia „trójskeho koňa“
- Ako si zorganizovať telefonovanie, aby generovalo dostatok stretnutí
- Ako vyhodnocovať a zlepšovať úspešnosť telefonovania
Cieľová skupina
Cieľovou skupinou sú predajcovia a obchodní zástupcovia, ktorí aktívne vyhľadávajú a kontaktujú potenciálnych zákazníkov cez telefón; školenie je vhodné pre začiatočníkov aj pre pokročilých.Hodnotenie
Organizátor
Podobné kurzy
podľa názvu a lokality