Detail kurzu

Rozvoj kľúčových zákazníkov 1on1

BALANCED s.r.o.

Popis kurzu

Budú vedieť používať nástroje zisťovania spokojnosti zákazníkov. Naučia sa akým spôsobom je možné podporiť a budovať harmonicky fungujúce obchodné vzťahy. Ako nenásílne využívať cross- sell a up-sell v práci zákazníckeho centra?

Obsah kurzu

Osnova kurzu

  • komunikácia obchodníka s kľúčovými zákazníkmi - cross - sell + up-sell ako to urobiť nenásilne
  • kľúčoví klienti a rôzne prístupy k nim - zisťovanie potrieb kľúčového zákazníka • nástroje sledovania a vyhodnocovania spokojnosti kľúčových zákazníkov
  • vytváranie a rozvoj vzťahov s kľúčovými zákazníkmi
  • riadenie vzťahov s kľúčovými zákazníkmi
  • návrh optimálnej stratégie riadenia vzťahov s kľúčovými zákazníkmi 
  • konkurenčné stratégie (ako sa presadiť v konkurenčnom prostredí)
  • chyby, ktoré nás môžu pripraviť o kľúčového zákazníka
  • kontaktovanie kľúčových zákazníkov (písomne, osobne, telefonicky) • spracovanie osobného plánu (štruktúra) skvalitňovania služieb klientom • vypracovanie plánu udržovania kontaktu s kľúčovými zákazníkmi

Cieľová skupina

Absolventi pracujú v obchodných a odbytových oddeleniach výrobných a nevýrobných spoločností ako predajcovia, obchodníci a zákaznícky servis. Forma e-learningu: 120 min. interaktívna on-line prednáška + diskusia cez platformu: zoom.us (resp. podľa preferencií zákazníka) +účastníci zároveň získajú on-line prístup k cvičebnici +Individuálna konzultácia Skype, Zoom.us (podľa potreby)
Certifikát ano - poskytujeme

Kontaktná osoba


0911895440
dusan@balanced.sk

Hodnotenie




Organizátor