Detail kurzu

Management by Executive Assistants - Workshop pre Admin

Executive Leadership Centre

Popis kurzu

Sú Executive Assistants manažérky alebo administratívne pracovníčky? Ktoré zručnosti vyžadujú vrcholový manažéri viac? Ktoré profesionálne návyky office-administratívy sú pre každodennú výkonnosť šéfa kritické a ktoré je únosné tolerovať? Ak vidíte potrebu posilniť MANAGERIAL, SOCIAL & INTERPERSONAL SKILLS, tak tento interaktívny Workshop môže byť pre profesionálne zefektívnenie každej administratívy veľkým prínosom

Obsah kurzu

Sekretariát „v topánkach“ vrcholového manažéra, „Čítanie“ správania ľudí – Typológia, Tvorba a kladenie profesionálnych otázok, Počúvanie, Parafrázovanie úloh a jasné chápanie priorít, Prezentácia, Diplomacia a Takt, Dôveryhodnosť, Rastúca výkonnosť pod rastúcim tlakom, Ospravedlnenie, Manažovanie negatívnych ľudí, Asertivita a Empatia, Kritika ako kompliment, Ťah na bránku, Tvorba pridanej hodnoty, Extra míľa, Sebavedomie, rešpekt – profesionálny rast, Mentálny Gym, Vitalita a Vplyv

Cieľová skupina

Executive Assistants, Personal Assistants, Secretariate and Office Administration

Certifikát Certifikát

Kontaktná osoba

Ľubomír Závodný, Ing., MBA
+421 944 162 715
info@elc-int.com

Hodnotenie




Organizátor