Detail kurzu
Marketing CIMA B (certifikovaný kurz)
TOP CONSULT GROUP, s.r.o.
Popis kurzu
Kurz (pôvodné holandské know-how NIMA) vám poskytne ucelený súbor vedomostí nie len z marketingu, ale aj súvisiacich odborov, posilní vašu pozíciu v strednom manažmente a otvorí vám cestu do vyššieho manažmentu. Potrebná je viacročná prax v marketingu, obchode, prípadne inej riadiacej funkcii, vítana je skúška z CIMA A alebo skúška z marketingu na VŠ. Kombinuje učivo marketingu, finančného a strategického riadenia, integrovanej komunikácie, logistiky, štatistiky a ďalších manažérskych disciplín v rozsahu nevyhnutnom pre profesionálnych manažérov – marketérov. Zvýšite si kvalifikáciu a marketingové vedomosti budete mať potvrdené skúškou nezávislej certifikačnej komisie. Získate nové kontakty a budete mať možnosť konzultovať konkrétne problémy s lektormi – expertmi z parxe.
Obsah kurzu
Čo získate
- naučíte sa predvídať a hodnotiť príťažlivosť podnikania na jednotlivých trhoch
- analýza a porozumenie trhom vám umožní zvoliť správne ciele a vhodnú stratégiu
- dokážete navrhnúť a obhájiť optimálne riešenie a ďalšie zručnosti, ktoré sú potrebné pre úspech v náročných marketingových a manažérskych pozíciách,
- zvýšite si kvalifikáciu, získané vedomosti a zručnosti si preveríte podľa medzinárodných štandardov formou záverečnej skúšky pred nezávislou certifikačnou komisiou, máte možnosť získať medzinárodný certifikát = marketingový špecialista
- kurz vám pomôže otvoriť cestu ku kariérovému rastu
- získate nové kontakty a inšpiráciu, budete mať možnosť konzultovať konkrétne problémy s lektormi – expertmi z praxe
Štruktúra programu
- sústredenie
- Základy manažmentu podniku
- Strategický manažment podniku
- Financovanie podniku
- Investície v podniku
- Náklady, kalkulácie, rozpočty
- sústredenie
6. Príprava marketingového výskumu 7. Realizácia marketingového výskumu 8. Spracovanie dát 9. Analýza dát 10. Strategický marketingový manažment SBU 11. Detailná situačná analýza trhov
- sústredenie
12. Predpoveď predaja, zisku a hodnotenie trhov 13. Rozhodovanie v marketingu 14. Určenie koncepcie marketingovej stratégie 15. Stanovenie konkurenčnej stratégie (positioning) 16. Procesné ponímanie CRM 17. Spracovanie marketingových stratégií
- sústredenie
18. Exportný marketing a globálny marketing 19. Rozhodovanie o nákupe 20. Rozhodovanie o produkte a cene 21. Rozhodovanie o distribúcii 22. Retailing 23. Brand management
- sústredenie
24. Rozhodovanie o initegrovanej marketingovej komunikácií 25. WEB a internetová komunikácia 26. Implementácia marketingovej stratégie 27. Zhrnutie 28. Záverečná prípadová štúdia Opakovanie a príprava na certifikáciu
Cieľová skupina
- vedúci manažéri marketingových a obchodných útvarov
- špecialisti na pozíciách product manager, brand manager, key account manager
Pozn.: Potrebná je viacročná prax v marketingu, obchode, prípadne inej riadiacej funkcii, vyžaduje sa skúška CIMA A alebo skúška z marketingu na VŠ 2.
zľava pre klientov VKC & TCG, 1 590 € bez DPH, 1 908 € s DPH
Kontaktná osoba
Hodnotenie
Organizátor
Podobné kurzy
podľa názvu a lokality