Detail kurzu

Marketing CIMA B (certifikovaný kurz)

TOP CONSULT GROUP, s.r.o.

Popis kurzu

Kurz (pôvodné holandské know-how NIMA) vám poskytne ucelený súbor vedomostí nie len z marketingu, ale aj súvisiacich odborov, posilní vašu pozíciu v strednom manažmente a otvorí vám cestu do vyššieho manažmentu. Potrebná je viacročná prax v marketingu, obchode, prípadne inej riadiacej funkcii, vítana je skúška z CIMA A alebo skúška z marketingu na VŠ. Kombinuje učivo marketingu, finančného a strategického riadenia, integrovanej komunikácie, logistiky, štatistiky a ďalších manažérskych disciplín v rozsahu nevyhnutnom pre profesionálnych manažérov – marketérov. Zvýšite si kvalifikáciu a marketingové vedomosti budete mať potvrdené skúškou nezávislej certifikačnej komisie. Získate nové kontakty a budete mať možnosť konzultovať konkrétne problémy s lektormi – expertmi z parxe.

Obsah kurzu

Čo získate

  • naučíte sa predvídať a hodnotiť príťažlivosť podnikania na jednotlivých trhoch
  • analýza a porozumenie trhom vám umožní zvoliť správne ciele a vhodnú stratégiu
  • dokážete navrhnúť a obhájiť optimálne riešenie a ďalšie zručnosti, ktoré sú potrebné pre úspech v náročných marketingových a manažérskych pozíciách,
  • zvýšite si kvalifikáciu, získané vedomosti a zručnosti si preveríte podľa medzinárodných štandardov formou záverečnej skúšky pred nezávislou certifikačnou komisiou, máte možnosť získať medzinárodný certifikát = marketingový špecialista
  • kurz vám pomôže otvoriť cestu ku kariérovému rastu
  • získate nové kontakty a inšpiráciu, budete mať možnosť konzultovať konkrétne problémy s lektormi – expertmi z praxe

Štruktúra programu

  1. sústredenie
  1. Základy manažmentu podniku
  2. Strategický manažment podniku
  3. Financovanie podniku
  4. Investície v podniku
  5. Náklady, kalkulácie, rozpočty
  1. sústredenie

6. Príprava marketingového výskumu 7. Realizácia marketingového výskumu 8. Spracovanie dát 9. Analýza dát 10. Strategický marketingový manažment SBU 11. Detailná situačná analýza trhov

  1. sústredenie

12. Predpoveď predaja, zisku a hodnotenie trhov 13. Rozhodovanie v marketingu 14. Určenie koncepcie marketingovej stratégie 15. Stanovenie konkurenčnej stratégie (positioning) 16. Procesné ponímanie CRM 17. Spracovanie marketingových stratégií

  1. sústredenie

18. Exportný marketing a globálny marketing 19. Rozhodovanie o nákupe 20. Rozhodovanie o produkte a cene 21. Rozhodovanie o distribúcii 22. Retailing 23. Brand management

  1. sústredenie

24. Rozhodovanie o initegrovanej marketingovej komunikácií 25. WEB a internetová komunikácia 26. Implementácia marketingovej stratégie 27. Zhrnutie 28. Záverečná prípadová štúdia Opakovanie a príprava na certifikáciu

Cieľová skupina

  • vedúci manažéri marketingových a obchodných útvarov
  • špecialisti na pozíciách product manager, brand manager, key account manager

Pozn.: Potrebná je viacročná prax v marketingu, obchode, prípadne inej riadiacej funkcii, vyžaduje sa skúška CIMA A alebo skúška z marketingu na VŠ 2.

Poznámka k cene

zľava pre klientov VKC & TCG, 1 590 € bez DPH, 1 908 € s DPH

Hodnotenie




Organizátor