Detail kurzu

Úspešný predaj + zlaté pravidla predaja

LUMATEL s.r.o.

Popis kurzu

MOŽNOSŤ DOHODY AJ INÝCH TERMÍNOV!

1.  Kurz formou ONE-ON-ONE ( lektor+ účastník). Trvanie kurzu: 3 hodiny +Follow up ( konzultácie zadarmo do 30 dní od realizácie kurzu).  Výber času je možný v doobedňajších ( v čase od  08,00 - 12,30 hod.) , alebo  poobedňajších hodinách ( v čase od 13,30 - 19,00 hod.), podľa dohody. Vzhľadom na formát ONE-ON-ONE možnosť individuálneho prístupu, riešenia konkrétnych námetov účastníka.                                                                                                                            

2. Kurz formou E- LEARNING ( lektor+ účastníci). Maximálne do 12 osôb. Trvanie kurzu: 3 hodiny, alebo 6 hodín +Individuálny rozvojový plán

3. Použité metódy a techniky : modelové situácie, video ukážky , individuálna práca,  prezentácia, testy a cvičenia.

Získavanie, predaj a následná starostlivosť o klienta má svoje pravidla. Našim cieľom je naučiť Vás využívať tieto pravidla v praxi tak,aby sa zvýšil Váš osobný predaj a Vy budete úspešnejší.

Obsah kurzu

  1. Ako získať databázy zákazníkov a informácie ?
  2. Viem správne po prvýkrát zatelefonovať klientovi ?
  3. Ako sa mentálne pripravovať na stretnutie s klientom ?
  4. Čo mám robiť, aby bola prvá resp. druhá schôdzka s klientom úspešná?
  5. Ako správne uzatvoriť obchod s klientom ?
  6. Závisí úspech predaja od prezentácie produktu, resp. služby?
  7. Viem zvládnuť námietky klienta ?
  8. Ako mám vyhodnotiť úspešný obchod?
  9. Chcem, aby klient u mňa znova nakúpil? Ako sa mám starať o klienta ?
  10. Správne telefonujem s klientom?

Chcete na tréningu len počúvať, alebo okrem prezentácie aj interaktívne pracovať, riešiť modelové situácie, filmovať sa pri predaji , testovať sa, hrať sa a niečo sa aj naučiť???

Cieľová skupina

Cieľová skupina účastníkov:

° Key accoun manager, manažér predaja
° Obchodník ( veľkoobchod, maloobchod) , predajca, asistent predaja
° Poradca (finančný , nefinančný)
° Každý, kto obchoduje, predáva a chce byť úspešnejší.

Cieľová skupina firiem:

Spoločnosti, ktoré potrebujú hľadať, získať, predať a následne sa starať o klienta.

° Poisťovne a banky
° Spoločnosti,ktoré majú obchodnú činnosť
° MLM siete
° Všetci, ktorí chcú úspešne predávať produkty a služby v
priamom kontakte s klientom


  Metodika kurzu:

nácvik reálneho obchodného stretnutia +videoanalýza, výklad, riešenie individuálnych  a tímových úloh, tvorba argumentov a otázok, riešenie modelových situácií z  praxe, testy na zručnosti a schopnosti účastníkov

Certifikát Certifikát o účasti s predmetovým členením Poznámka k cene

Možnosť absolvovania kurzu aj formou ONE-ON-ONE, alebo prezenčne po dohode s realizátorom kurzu.

Hodnotenie




Organizátor