Detail kurzu
Nízkorozpočtový marketing
Martin Mišík-M Consulting
Popis kurzu
Naučiť účastníkov moderné metódy marketingu – ako efektívne a s minimálnymi nákladmi do firmy pritiahnuť nových zákazníkov.
Obsah kurzu
- dva ciele a tri úlohy marketingu vo firme,
- tri piliere marketingu,
- ako sa odlíšiť od konkurencie,
- 4 stratégie marketingu,
- 7 najväčších chýb v marketingu,
- 13 nástrojov nízkorozpočtového marketingu,
- nástroje s využitím internetu (web, blog, e-mail marketing atď.)
- off-line nástroje (strategické partnerstvá, networking, odporúčania a pod.)
- vytvorenie marketingového plánu na 1 stranu A4.
Cieľová skupina
Majitelia, konatelia, riaditelia, marketingoví manažéri malých a stredných firiem, ktoré predávajú odborné služby alebo sofisitkovanejšie riešenia. Kurz nie je vhodný pre firmy predávajúce rýchloobrátkový alebo spotrebný tovar.
Poznámka k cene
Súčsťou ceny je školenie, materiály, obedy a občerstvenie. Ubytovanie NIE JE v cene zahrnuté.
Hodnotenie
Organizátor
Podobné kurzy
podľa názvu a lokality