Detail kurzu

2 - dňový webinár: Personalistika pre začiatočníkov a mierne pokročilých

Akadémia vzdelávania Zvolen

Popis kurzu

ONLINE  VZDELÁVANIE

Harmonogram

09:00 – 15:00 prednáška spojená s diskusiou

Obsah kurzu

Program

Predzmluvné vzťahy z pohľadu zákona

  • Ponuka zamestnania
  • Nábor a výber zamestnanca
  • Základné pravidlá a povinnosti v predzmluvných vzťahoch
  • Najčastejšie chyby v predzmluvných vzťahoch
  • Zdravotná spôsobilosť na prácu

Vznik pracovného pomeru a spôsoby zamestnávania v zmysle Zákonníka práce

  • Účastníci pracovno-právnych vzťahov
  • Povinnosti zamestnávateľa pri nástupe zamestnanca
  • Pracovná zmluva – základné náležitosti
  • Dohody o prácach vykonávaných mimo pracovného pomeru – základné náležitosti

Monitorovanie zamestnanca a ochrana osobných údajov

  • Monitorovanie zamestnanca z pohľadu Zákonníka práce a zákona o ochrane osobných údajov
  • Zákaz diskriminácie na pracovisku

Osobný spis zamestnanca

  • Vedenie personálnej evidencie zamestnanca z pohľadu príslušných zákonov
  • (Zákonníka práce, zákona o archívoch, zákona o ochrane osobných údajov a GDPR)
  • Obsah osobného spisu
  • Lehoty uloženia personálnej dokumentácie

Pracovný čas a doba odpočinku

  • Rozvrhnutie pracovného času
  • Práca nadčas, nočná práca
  • Prestávky v práci
  • Nepretržitý odpočinok
  • Evidencia pracovného času

Disciplinárne spory

  • Riešenie disciplinárnych sporov
  • Disciplinárna zodpovednosť a sankcie za porušenie pracovnej disciplíny

Zánik pracovného pomeru

  • Spôsoby skončenia pracovného pomeru v zmysle Zákonníka práce
  • Doručovanie písomností pri skončení pracovného pomeru
  • Povinnosti zamestnávateľa pri odchode zamestnanca

Sankcie pre zamestnávateľa a jeho zamestnancov pri nedodržiavaní predpisov upravujúcich pracovnoprávne vzťahy vyplývajúce z kontroly inšpekcie práce

  • Inšpekcia práce – definícia
  • Priebeh inšpekcie práce
  • Aké dokumenty musí mať zamestnávateľ pripravené pre prípad kontroly
  • Výsledok inšpekcie práce
  • Sankcie – pokuty pre zamestnávateľa a jeho zamestnancov

Diskusia a odpovede na otázky.


Bonusy

Odborné poradenstvo s lektorom počas priameho prenosu formou chatu

Videozáznam z webinára na 30 dní


Úhradu účastníckeho poplatku je potrebné realizovať najneskôr 3 pracovné dni pred konaním školenia.

V prípade požiadavky fakturácie prosíme včas zaslať fakturačné údaje, resp. objednávku, inak platba v prospech účtu SK47 0200 0000 0031 7933 7255 VS RRMMDD v poznámke skrátený názov seminára, meno účastníka 

Cieľová skupina

Potrebujete sa naučiť vykonávať základné činnosti v personálnej agende? Potom si nenechajte ujsť 2-dňový webinár s vyhľadávanou lektorkou Ing. Martinou Švaňovou. Z pohodlia domova či kancelárie získate nevyhnutný prehľad o legislatíve a osvojíte si taktiež praktické postupy, ktoré vám uľahčia zvládať jednotlivé povinnosti. Počas 2 dní sa budeme detailne zaoberať náborom zamestnancov a uzatvorením pracovného pomeru, monitorovaním zamestnancov, osobným spisom zamestnanca, pracovným časom, skončením pracovného pomeru, ako aj riešením disciplinárnych sporov. Po celý čas môžete navyše neobmedzene využívať chatové poradenstvo a pýtať sa na nejasnosti.

Hodnotenie




Organizátor



Ďalšie termíny kurzu
Termín Cena Miesto konania Zarezervovať